عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

پسر گلممممممممم بلاخره به دنیا اومد

1393/6/21 11:01
نویسنده : مامانی
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فقط اومدم یه خبر بدم و برم .... بعدا با جزئیات تعریف میکنم .... علیرضای نازنینم چهارشنبه 19 شهریور فدم روی چشم من و باباییش گذاشت پسرم تولدت مبارک

عکس پسرم در ادامه مطلب

 

 

اینم عکس عزیز دلم

خاله ها ببینید چقدر پسرم خوشکله الهی فداش بشممممممم

 

فدات بشم که اینقدر ناز خوابیدی

فدای موهای نانازیت بشم من

 

پسندها (3)

نظرات (13)

مهزاد مامان عرفان
21 شهریور 93 18:05
الله الله اله بو اوخلانا ماشالله عزيزم تبريك تبرييييييييييييييييييييييييييييك
مامانی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
گیلاسی
21 شهریور 93 19:44
ای جااااااااااااااااااااانم... نازی چند هفته دنیا اومد مهتاب جون؟..خدا حفظش کنه...
مامانی
پاسخ
ممنون گیلاسی جون پسرم 37 هفته و 4 روز دنیا اومد
مامان النازي
21 شهریور 93 23:28
سلام عزيزم خوبي چشمت روشن هزار ماشالله خدارو شكر كه پسرت صحيح و سالم به وقتش به دنيا اومد معلومه كه اقا پسر خوب و حرف گوش كنيه ها از روي ماهش ببوس مراقب خودت و گل پسري باش ببخش اين مدت نبودم منم درگير كاري خونم هستم ايشالله با ناز پدرو مادرش بزرگ بشه امييين اگه دوست داشتي رمز سيسموني رو به منم بده
مامانی
پاسخ
وااااااااای چقدر نگرانت بودم خدارا شکر که سلامتید حتما میام و رمز را میدم ممنون بابت تبریکت
✿دختربهاری✿
22 شهریور 93 1:32
______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ __________$$$_________________$$$$$ دوست عزیز سلام من آپم حتما بهم سربزن اگه با تبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن
مامانی
پاسخ
آیدا
22 شهریور 93 11:07
عزیز دلم...چقدر شما خوشگلی. نازنین خاله.. خوش اومدی به این دنیا.... مامانی مبارک باشه....
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جون انشالله زودی این روزا بگذره و همبازی پسرم بیاد
nasim
22 شهریور 93 15:25
khodaro shokr be salamati oumad bagalet kheyli khosh haaaaaalaaaaaaaaaaam mobaraket bashe gadame no residat
مامانی
پاسخ
ممنونم نسیم جون
مامان و باباي محمدباقر
22 شهریور 93 16:04
به سلامتی... قدمش انشاءالله که براتون خیر باشه... از طرف من ببوسش...
مامانی
پاسخ
بازم ممنون چشم حتما
مامان و باباي محمدباقر
22 شهریور 93 16:05
جااااااااان... خیلی نااااااااااااااازه...
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
ارام (کوچمولو)
27 شهریور 93 12:02
ای جان خدا حفظش کنه و قدمش مبارک خدایا خوابیدنشو
مامانی
پاسخ
ممنونم ارام جون انشالله بزودی عکسای الناجون را برامون بذاری
مامان و بابای مانی جون
28 شهریور 93 11:53
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممممممم من اولین نفری هستم که بهت تبریک میگم مهتاب جون نمیدونی چقد خوشحال شدممممم ماشالا چقدر هم نازههههه خاله فدات بشههههه دیدی بالاخره ای علیزضا جونم اومدددو خیلیم خوش اومد بازم بهت تبریک میگم عزیز دلم منتظر عکسهای بیشتری هستمممم
مامانی
پاسخ
یه دنیا ممنون عزیزممممم یه عالمه عکس از پسرم دارم ولی اصلا فرصت نمی کنم بذارم انشالله سر فرصت همه را میذارم
مامان مژگان
2 مهر 93 11:26
ای ی ی ی ی جوووونم خوش اومدی فرشته کوچولو با تولد هر نوزاد خدا بزرگترین معجزه اش رو بهمون نشون می ده، همه نوزادا فرشته هائین که خدا به زمین می فرسته و همشون بوی خدا رو می دن ایشالا که فرشته کوچولوی شما هم همیشه شاد و سلامت باشه
مامانی
پاسخ
ممنونم از لطفتون واقعا همینطوره که میگید انشالله رهام شما هم همیشه شاد و سالم باشه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
پرتو
14 آبان 93 17:07
عزیزم قدم نو رسیده مبارکککککککککککککک . شرمنده من دیر فهمیدم . انشاالله در پناه خدا سالم و سلامت باشه آمین ماشاالله چقدرم نازه خدا حفظش کنه براتون
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممممم انشالله بزودی عکسای نی نی تو را توی وبلاگت ببینم
یگانه مامان ناردونه
15 دی 93 2:02
سلام علیکم لطفا رمز بدهید میخواهیم سیسمونی پسر گل گلابتان را ببینیم چقدر نوزادیاش شبیه محمد آیین بوده اون لپای کشون کشونیشو بکش از طرف من
مامانی
پاسخ
عزیزم رمزش را حذف میکنم برو ببین