عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

هفته سی وهشت

1393/6/18 18:53
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

فقط باید خدا را شکر کنم به خاطر تک تک این لحظه ها .... لحظه هایی که تصورش را هم نمیکردم بهش برسم .... اونقدر توی این مدت تاپیک و سایت و وبلاگ زایمان زودرس خونده بودم که داشتم افسرده میشدم ولی خدا را شکر می کنم که تا الان رسیدم درسته خیلی سختی کشیدم درسته خیلی اذیت شدم و الان سه ماهه حتی خونه مامانم نرفتم و پامو به جز برای ویزیت دکتر ازخونه نذاشتم بیرون.... درسته که از صبح تا شب فقط دراز کش بودم و از درد استخونای بدنم خواب نداشتم و درسته که زجر کشیدم اما همه اینا ارزش رسیدن به این روزها را داشت ارزش دیدن بچه ام توی بغلم نه توی دستگاه همه این سختی ها تموم میشه و با امدن پسر نازم فقط شاد میشم خدا یا هزار هزار هزار بار شکرت که خطر تموم شد خدایا خواهش میکنم از این به بعد هم خودت مواظب پسرم باش الهی امینمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیدا
18 شهریور 93 19:08
خدا رو صد هزار مرتبه شکر.... روزای سخت دارن تموم میشن و با دیدن روی ماه فرشته کوچولوت همه اینها از خاطرت میره
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
ツ طراحـی وبـلاگ ツ miss MAHTA
18 شهریور 93 20:16
لطفا این نظر رو بخونید ........................................... سلام من مهتا هستم و کارم طراحی وبلاگه شما میتونید با پرداخت کمترین هزینه ی ممکن صاحب قشنگترین وبلاگی که تابحال دیدید بشید اگر هم تابحال هیچ وبلاگی نداشتین یا وبلاگ جدیدی میخواید میتونم با کمی هزینه ی بیشتر هم براتون وبلاگ بسازم هم طراحی کنم برای اطلاعات بیشتر درباره ی ساخت و طراحی کم هزینه ی وبلاگ به این آدرس مراجعه کنید www.tarah-weblog.blogfa.com مطمئن باشید ضرر که نمیکنید هیچ ، خیلی هم سود میکنید قیمت طراحی وبلاگ شما : 15000 تومان قیمت ساخت و طراحی وبلاگ دلخواه تون : 20000 تومان تا الان رایگان طراحی میکردم . اگر بخواید تخفیف هم میدم برای سفارش با شماره ای که در ادرس زیر قرار دادم تماس بگیرید و یا sms بدید www.tarah-weblog.blogfa.com ツ طراحـی وبـلاگ ツ miss MAHTA تابحال برای هرکی وبلاگ درست کردم کاملا راضی بوده . مطمئن باشید فرصت خوبی دستتون اومده www.tarah-weblog.blogfa.com