عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

دکتر

1393/4/21 15:47
نویسنده : مامانی
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به اقا پسر گلم که خیلی هم عجله داره زود بیاد بغل مامانی

از شنبه هفته پیش که اون اتفاق برام افتاد تا الان که هنوز توی استراحت مطلق بسر میبریم فقط خدا می دونه چی به من گذشته ..... اول اینکه دکترم را عوض کردم و رفتم پیش همون خانم دکتری که دفعه قبلی من را کورتاژ کرد و روزی که خونریزی داشتم بعد از لطف خدا با تجویز داروهاش جون پسرمو نجات داد و قرار شد دیگه تا اخر برم پیش خودش .... مشکلم را بهش گفتم خیلی ارومم کرد و بهم گفت باید دکترت سرکلاژت میکرده و الان دیگه خیلی دیره ولی نگران نباش و تازه شدی شبیه کسی که سرکلاژ کرده و باید استراحت مطلق داشته باشه و اگه استراحت کنی اتفاقی نمیفته .... بعد هم برام سه تا امپول پرولوتون نوشت و قرص ایزوپرین و گفت با این داروها فعلا تا هفته 34 بچه را نگه میداریم که بعد از 34 هفته خیالمون راحته که رفتی توی ماه.... و بعد هم برای یک ماه بعد گفت دوباره برم پیشش.... فعلا که خدا را شکر توی این یک هفته اتفاقی نیفتاده و پسرکمون داره توی دلم بازی میکنه..... دوستان خوبم برامون دعاکنید تا پسرم به موقع و سالم بیاد بغلم ....

 

پسندها (4)

نظرات (4)

oiRcQebdCjFL1KmrSzG1VvaCt5jlziD-FLpDrVyeSTA.
21 تیر 93 21:07
وایی خدا رو شکر.. خوب شد خبر دادی مردم از دلشوره..انشاالله که تا آخر می مونه و خوب خوب رشد می کنه گل پسری آیدا
مامانی
پاسخ
ممنونم ایداجون ببخش اگه تو این اوضاعی که خودت داری بهت استرس وارد کردم انشالله نی نی های دوتامون سالم بیاند بغلمون
مهزاد مامان عرفان
22 تیر 93 0:41
سلام عزیزم انشالله به امید خدا و بحق کریم اهل بیت که امشب شب ولادتشه پسر گلت صحیح و سالم بدنیا میاد. نگران نشو
مامانی
پاسخ
انشالله عزیزم خیلی برام دعا کنید که بد جور محتاج دعام
مامان و باباي محمدباقر
22 تیر 93 13:59
خیلی خوشحال شدم از اینکه خدا رو شکر مشکلت کم کم داره حل میشه! استراحت کن و توکلت به خدا
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم برام دعا کن خودم که خیلی نگرانم
مامان و بابای مانی جون
23 تیر 93 16:56
انشالا که زود زود میاد پیشتون برا مانی هم دعا کنین
مامانی
پاسخ
ممنونم دوستم