عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

دلتنگی ها

1393/4/15 11:27
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم .............

هیچ چیز هیچوقت اونجوری که ادم دوست داره پیش نمیره ... نمی دونم هنوزم دوست داشته باشم یانه؟ نمیدونم بهت دل ببندم یا نه؟ خسته شدم از خودم و بلاهایی که هر روز سرم میاد .... من فقط میخوام مادرانه باشم ... چرا باید تمام مدت بارداری من مشکل باشه؟ چرا نباید ارامش داشته باشم؟ خدایا خسته شدم از خودم.... گاهی ارزوی مرگم را میکنم و گاهی ارزوی بودنم.... دیگه خسته شدم .... دلم تنهایی میخواد .... دلم فرار میخواد از این همه مشکل.... پسرم چرا نمیتونی مثل بچه ادم خوب اون تو رشد کنی.... از دیروز تا حالا از تکون خوردنت بدم میاد..... دیگه خسته شدم ... خیلی خسته..............گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

و علتش چیه ؟

یادته دیروز گفتم نوبت سونو دارم چون احساس خیسی داشتم ..... رفتم سونو ... خدا را شکر همه چیز خوب بود فقط حجم امونیاک رسیده بود به 90 که حداقل نرماله .... برای همین رفتم بیمارستان تا چک بشم توی بیمارستان چک کردند و گفتند کیسه اب سالمه و نشتی نداره ولی .................

ولی یه اتفاق خیلی بدتر برام افتاده و اون این بود که دهانه رحمم یه فینگر باز شده بود اونم توی هفته 28 .... ماما که میخواست من را بفرسته یه بیمارستان که ان ای سی یو داره تا پسرم همون روز دنیا بیاد.... ولی دکتر گفت فعلا مایعات زیاد بخورم و دوباره استراحت مطلق و قرص ایزوکسوپرین داده و اموکسی سیلین تا جلوی عفونت و زایمان زودرس را موقتا بگیره..... دلم خون شده.... از دیروز تا حالا دارم دق می کنم..... چرا باید همه بلاها سر من بیاد.......... چرا نمیتونی پسر خوبی باشی و مثل بقیه نی نی ها خوب رشد کنی؟ چرا اذیتم میکنی پسرم؟ چرا مامانی را که این همه عاشقته عذاب میدی؟ اخه اگه الان دنیا بیایی که احتمال موندنت کمه و اگر هم بمونی کلی مشکلات داری عزیز دلم.... تو را خدا بمون اون تو و رشد کن .... الهی بمیرم تو تازه 1200 گرم شدی پسرم ..... خواهش میکنم برای امدن عجله نکن .... از خدا بخواه تو را برام نگه داره....

دوستان تو را خدا اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه.... الان که دهانه رحمم 1 سانت  باز شده چقدر امکان داره پسرم تا هفته 38 بمونه؟ تورا خدا برام دعا کنید من دیگه طاقت این همه شکنجه را ندارمگریهگریهگریهگریه

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان و باباي محمدباقر
15 تیر 93 11:44
سلام چقدر ناراحتی؟!!! پس توکلت کجای مامانی! توکل کن به خدا... اون باید بخواد... اون باید نگهش داره... ناراحت نباش... استراحت کن. هر چه بیشتر ناراحت بشی و غصه بخوری بدتر میشه... تو اینجور لحظه ها فقط باید توکل کنی... منم موقع محمدباقرم دچار مشکل شدم... رفتم دکتر گفت بچه میوفته! همون شب انقدر با شوهرم گریه و توسل کردیم تا بالاخره روبه راه شد... غصه نخور... فقط همین! حرم امام رضا(ع) که رفتم حتماً برای تو و کوچولوت دعا می کنم...
مامانی
پاسخ
ممنونم دوست خوووووووبم برام دعا کنید من فقط و فقط توکلم به خداست واقعا اگه خدا نبود و توکلم به اون شاید خیلی زودتر از اینا از پا میفتادم
ایدا
15 تیر 93 13:19
عزیزم اینقدر خودت رو اذیت نکن. اگر شرایط خیلی خاص بود دکترت نمی گفت صبر کنی که!! یک کم سعی کن به خودت آرامش بدی.. قبلا ها شنیده بودم که توی مواردی دهانه رهم رو می دوزند که از زایمان زودرس جلوگیری کنند؟!! دقیقا نمی دونم ولی برات تحقیق می کنم.. ولی یک کم آروم باش و بهش کمک کن تا اون تو راحت تر رشد کنه گلمتوکلت به خدا باشه. هر چی بخواد همون میشه عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم عمل دوختن دهانه رحم یا همون سرکلاژ را باید قبل هفته 20 انجام بدی .... میبینی ایداجون چقدر بلا داره سرم میاد سر این فسقلی؟؟؟ هر روز داره باهام یه بازی جدید در میاره دعا کن برام تا این همه سختی که کشیدم حداقل دستمزد هم داشته باشه و پسرم سر وقت و سلامت بیاد بغلم
مامان و بابای مانی جون
16 تیر 93 14:51
سلام.عزیزم من درکت میکنم گلم منم 2 بار سقط داشتم و هر2 بارم کاملا مواظب بودم ولی قسمت بود و خدا خواست که کوچولوهام یه بار تو 3 ماهگی و دومی تو 5 ماهگی از دستم برن بازم خدارو شکر کردم تا اینکه خدا برای بار سوم مانی عزیزمو بهم داد منم مثل شما دوران بار داری پر استرسو سختی داشتم و همیشه میگفتم خدایا نکنه اینم مثل 2 تا دیگه بشه با این حال هر هفته میرفتم پیش پزشک معالجم تا ماه 6 تقریبا همه چی خوب بود از ماه 6 به اونور بچم اون وزنی که باید میگرفتو نگرفته بود و دکتر میگفت باید چیزهایی که ئاسه جنین خوبه بخورم منم خداییش کوتاهی نمیکردم و همسرم هم همه جوره پا به پام این دوران سختو میومد ..خلاصه تا اینکه مانی 8 ماه شده بود که رفتم دکتر گفت همین الان باید بستری بشم خیلی ترسیده بودم و گریه میکردم که نکنه خدایا اینم با این همه خاطراتی که باهاش داشتم بعد 8 ماه از دستم بره ..گفت کیسه ابت ابش کم شده و باید برم واسه زایمان.. شنیده بودم که بچه 7 ماه و 9 ماه میمونن ولی بچه من هنوز 8 ماهش بود دکتر گفت باید 3 زارین بشم و احتمال موندن پسرم 50 به 50 بود ماها که خیلی منتظر مانی بودیم از باباش تا خاله عمه مادر بزگاش و بابا جوناش همه نگران بودیم خدایا دیگه خودمو سپردم دست تیغ جراحم وقتی بچم به دنیا اومد و صداشو شنیدیم به گفته شوهرم همه داشتیم گریه میکردیم من که بیهوش بودم بچه با توجه به وزن کمش مه 2300 بود به دنیا اومد صحیحو سالم حتی دکتر کن نیاز به دستگاه هم نداره و میگفت معجزه شده الانم مانی عزیزمو دارم و ماشالا خیلیم باهوش.. پس توکل کن به خدا و به چیزای خوب فکر کن صبر داشته باش عزیزم من مطمئنم که پسر ناز تو هم صحیحو سالم به دنیا میاد.. میتونی به وبلاگ مانی بیای و عکسای روزای تولدشو ببینی که چقد بوده پس خودتو اذیت نکن خانمی هر چی خدا بخواد همون میشه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم واقعا با خوندن تک تک پیغامات اروم شدم با اجازت به وبلاگ پسر گلت رفتم و همه مطالبت را خوندم و واقعا خدا را شکر میکنم که الان مانی جونم سالم و سرحاله .... انشالله که خدا همیشه براتون حفظش کنه و نگهدارش باشه
مامان و بابای مانی جون
16 تیر 93 15:15
خانمی تا اونجایی که میتونی مایعات بخور و استراحت کن مطمئن باش تو این ماه عزیز پسرت صحیحو سالم دنیا میاد حتی اگر زودرس باشه خیلی از نینی ها زود دنیا میان و همشون صحیحو سالم رشد میکنن.. زمان زایمان من یه خانمی بود که 29 هفته 3 قلو دنیا اورده بود و 3 تا قلش صحیحو سالم رفتن خونه هر کدومشون زمان تولد 800 یا 900 گرم بودن با کمک دکترا و صبر مامانش به 1500 گرم رسیدن پس امیدوار باش و توکل کن به خدا
مامانی
پاسخ
ممنووووونم عزیزم واقعا بهم لطف داری .... طفلی چقدر این بنده خدا سختی کشیده تا بچه هاش بزرگ شدند
پرتو
17 تیر 93 16:33
عزیز دلم اینقدر به خودت استرس نده حق داری ترسیده باشی ولی تمام تلاشت و بکن بهش فکر نکنی ، استرس و تا جایی که برات ممکنه از خودت دور کن انشاالله که مشکلی پیش نمیاد و پسرت به موقش به دنیا میاد دوستم ، تو رو خدا مواظب خودت باش و به چیزای بد اصلا فکر نکن ، انشاالله به حرمت این ماه پاک خدا کمکتون میکنه و نمیزاره این کوچولو زودتر از موعدش به دنیا بیاد .تا میتونی فقط استراحت کن و برای سلامتی فرشتت قران بخون .
مامانی
پاسخ
ممنون پرتوجوووووونم تو را خدا با اون دل پاکت دعا کن تا خدا توی این ماه بهم کمک کنه و پسرم سالم و به موقع بیاد بغلم
مامان و باباي محمدباقر
21 تیر 93 14:19
سلام نگران نباش... میگن اگه دهانه رحم باز بشه می دوزنش و بچه رو نگه می دارن... انشاءالله که کاربه اونجا نمی رسه و خودت به سلامتی از عهده اش برمیای... با آرزوی سللامتی برای خودت و نی نی کوچولوت... ضمناً برخی سوره ها و دعاها برای نگه داشتن جنین مؤثره یه جستجو کنی تو اینترنت سریع پیدا میشه؛ با خودت داشته باش خیلی مؤثره...
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم ولی دوختن دهانه رحم باید تا قبل از هفته 20 باشه بعد از اون دیگه نمیشه دوخت.... فعلا توکل کردم به خدا و دارم کل قران را ختم میکنم برام دعا کن دوستم