عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

این روزهای ما

1393/4/31 10:59
نویسنده : مامانی
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم .... پسرکم دلم دریایی از امید و نا امیدیه.... گاهی اونقدر امید دارم که میگم پسر من مرد میشه و هفته چهل که تموم شد دنیا میاد ولی بعضی وقتها هم امیدم کلا از بین میره و میگم امروز روز اخریه که پسرم توی دلمه... مثلا دیروز یکی از همون روزا بود توی کل دیروز دو سه بار انقباض داشتنم و هر بار گریه میکردم و التماس تو و خدا را که الان نه....... هنوز خیلی زوده برای امدن عزیزم..... پسرم امروز هم میترسم .......... راستش خسته شدم از تحمل این همه استرس..... خواهش میکنم تحمل کن فقط چهار هفته دیگه تحمل کن تا برسی به هفته سی و پنج بعدش خیال مامان راحت تره... خدایا تو این بچه را به من هدیه دادی خودت برام حفظش کن..... خدایا التماست میکنم مواظب پسرم باش و اجازه بده توی دلم باشه تا بزرگ بشه..... یا امام رضا اقا جون من این بچه را توی حرم شما گرفتم اسم شما را روش گذاشتم خواهش میکنم خودتون برامون دعا کنیدگریه

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان و بابای مانی جون
31 تیر 93 22:46
عزیزم اینقد به خودت استرس وارد نکن برای کوچولوت خوب نیست گلم خدا خیلی بزرگه مطمئن باش اق علیرضای ما هم مثل همه نی نی های دیگه به دنیا میادو این روزهای سخت هم تموم میشه توکل کن به خدا ممنون که تو این مدت به مانی سر زدین
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله که دیگه هیچوقت پسر گلت مریض نشه و همیشه سالم باشه
نسیم
1 مرداد 93 13:57
سلام مهتاب جوننم اومدم ببینم نی نی ات به دنیا اومده؟دیدم انگار نه هنوز حتما بهم خبر بده و عکس گل پسرت رو برام بفرست.نگرانم نباش الانم به دنیا بیاد هیچ اتفاقی نمی افته ایشالا که صبر میکنه 40 هفته میاد.میبوسمت
مامانی
پاسخ
ممنون نسیم جون برام دعا کن سر وقت دنیا بیاد
مامان و باباي محمدباقر
2 مرداد 93 11:55
تحمل کن... این انقباض ها برای منم بوده ان شاء الله اتفاقی نمی افته؛ فقط سعی کن آروم باشی... استرس برات سمه... نگران نباش... ایشالا خود امام رضا نگهش می داره!
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم برام دعا کن تا این چند هفته هم به سلامتی بگذره