عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

سونوگرافی

1393/4/14 15:36
نویسنده : مامانی
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم الان که دارم این مطلب را می نویسم دل تو دلم نیست برای دیدنت .... چند وقته از نگرانی خواب وخوراک و  روز و شب ندارم.... تمام وقت نگرانتم نکنه جات تنگ باشه نکنه کیسه اب سوراخ بشه و هزار و یک فکر بد که نباید بیاد سراغم ولی متاسفانه میاد.... منم برای اینکه کمی ارومتر بشم پنجشنبه رفتم پیش دکترم و بهش گفتم برام سونو بنویسه تا خیالم راحت بشه که حال پسرم خوبه و مشکلی نداره .... امروز هم ساعت 5 نوبت سونو دارم... تو هم دعا کن همه چیز خیلی خیلی خوب باشه و با خیال راحت برگردم خونه عزیزدل من...

اما پسرکم امروز توی وبلاگ یکی از خاله ها که دوست اینترنتی مامانی هست رفتم  و دیدم که خدا یکی از فرشته هاش را توی دلش گذاشته خدایا هزارررر بار شکرت .......... دوست خوبم ایدا جون بهت تبریک میگم و امیدوارم نی نی گلت صحیح و سالم بیاد بغلت.... پسرکم تو هم برای خاله ایدا دعا کن که نی نی اش سالم بیاد بغلش....

خدایا به حق این ماه عزیز و مبارک قسمت میدم هرکسی ارزوی بچه دار شدن داره ارزوش را بر اورده کن و همه بچه ها را صحیح و سالم نگهشون دار الهی امینمحبت

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان و باباي محمدباقر
14 تیر 93 15:39
ایشالا که پسر کوچولوت به سلامتی بیاد و روی ماهش رو ببینی! دوران شیرین و خاطره انگیریه! قدرش رو بدون...
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم هم شیرینه هم پر از استرس برام دعا کن گلم
مامان سیما
14 تیر 93 17:26
الهی آمییییییییییین
مامانی
پاسخ