عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

پایان سه ماهه دوم بارداری

1393/4/1 9:03
نویسنده : مامانی
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبی که همیشه بهم سر میزنید و سلام به پسر گلم علیرضای مامان:

نمیدونم چطور میتونم خدا را به خاطر دیدن این لحظه های زیبا و خوب شکر کنم خدا را شکر میکنم که وارد سه ماهه سوم شدم و فقط باید منتظر باشم تا این چند ماه هم بگذره ....

دیروز توی کلاسای بارداری شرکت کردم و انشالله ادامه دوره هاش را هم اگه بتونم میخوام شرکت کنم بعد از اون هم رفتیم و برای پسر گلم کلی خرید کردیم که واقعا دست مامان و بابام درد نکنه توی همه چیز سنگ تموم گذاشتند.... انشالله بعد از ماه رمضان قراره سیسمونی پسرم را بیاریم وقتی کامل شد حتما عکساشو میذارم تا برای پسر خوشکلم یادگاری بمونه....

پسرکم خیلی دوستت دارم عزیزممحبت

پسندها (7)

نظرات (5)

مهزاد مامان عرفان
1 تیر 93 11:30
عزیزم سلام. اول تبریک بخاطر ورود به سه ماهه سوم. دوم تبریک بخاطر خرید سیسمونی. سوم زودی بزار که می خواهیم ببینیم وسایل شازده پسر رو
مامانی
پاسخ
ممنوونم عزیزم حتما عکس سیسمونی را میذارم ولی باید تا عید فطر صبر کنم چون عید فطر انشالله قراره سیسمونی بیاد خونه خودمون
ایدا
1 تیر 93 14:09
انشاالله این 3 ماه رو هم به خو بی و خوشی طی کنی و علیرضای نازنین زودی بدو بدو بپره بغل مامانش
مامانی
پاسخ
ممنونم ایداجونممم انشالله نی نی تو هم زودی بیاد توی دلت
ابجی سجا
5 تیر 93 11:17
پروردگارا. انکس که صادقانه یادم میکند هر لحظه عاشقانه یادش کن.
مامانی
پاسخ
پرتو
14 تیر 93 11:45
خدا رو شکر عزیزم انشاالله بقیه راه و هم زودی و البته به راحتی میگذرونی و پسرت و بغل میگیری مواظب خودتون باش دوستم التماس دعا
مامانی
پاسخ
تو را خدا برام دعا کن پرتو جون دیگه دارم کم میارم
مامان و بابای مانی جون
16 تیر 93 15:06
این همبازی مانی من کی میاد مامانی براش دعا میکنم که به مقع و صحیحو سالم بیاد بغل مامانش علیرضا جون سعی کن به مامانت امید بدی و زیاد نگرانش نکنی کوچولوی شیطون.. تو هم مثل مانی که منو اذیت کرد وقتی اومدی حتما واسش جبران کنیا آفرین کوچولوی دوست داشتنی فقط اینو بدون که خاله هم خیلی منتظرته ها
مامانی
پاسخ
ممنوووونم خاله جووووون انشالله که سالم به دنیا بیاد همه شیطونیاشو با جون و دل تحمل میکنم