عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

این روزهای ما

1393/3/3 12:37
نویسنده : مامانی
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم خوبی نفس مامان؟ اگه بدونی چقدر بی تاب دیدنت شدم .... هر روزی که میگذره انگار هزار سال برام سپری میشه .... همه اش بهت فکر میکنم.... این که چه شکلی هستی؟ چه جوری و چه روزی دنیا میایی... وای عزیزکم اگه بدونی چقدر ذهنم درگیرته .... اگه بدونی چقدر سخته روزهای انتظار....ولی عزیزدلم خوب رشد کن و برای اومدن عجله نکن .... انشالله سر فرصت صحیح و سالم بیایی بغلم...

اما دیروز یه اتفاقی افتاد که خیلی نگرانت شدم پسرنازم.... دیروز داشتم میرفتم یهو پای چپم رفت توی یه چاله و با زانو محکم خوردم روی زمین برای اینکه برای تو عزیزم اتفاقی نیفته زانوم را حائل کردم که الان کلی درد میکنه و زخم شده ولی خدا را شکر برای تو اتفاقی نیفتاد ... عزیز دلم انشالله همیشه سالم باشی خدا را شکر میکنم که تو خوبی ....

 اما اسم شما :عزیزم من از روز اول به بابایی میگفتم اسم نی نی را چی بذاریم؟ بابایی همه اش میگفت جنسیت که مشخص شد فکر میکنیم چی بذاریم... عزیزم من  روزی که قرار بود برم برای سونوی ان تی شهادت حضرت زهرا بود ....شب قبلش یه خوابی دیدم که انگاری یه خانومی بهم گفت اگه نی نی  سالم بود اسمش را بخاطر حضرت زهرا بذار فاطمه زهرا بعد گفتم خوب اگه پسر بود چی ؟ که همون خانم گفت اسمشو بذار علی و چون این بچه را از امام رضا گرفتی میتونی اسمش بذاری علیرضا.... به بابایی که گفتم چیزی نگفت.... شب تولد حضرت علی بود که ما فهمیدیم شما اقا پسری و بابایی هم دوشب پیش بهم گفت نمیتونم شک بیارم یا اسمشو میذاریم علی یا علیرضا .... عزیزم  فعلا این دوتا اسم انتخاب شده تا ببینیم چی میشه... انشالله اسمت هرچی باشه خودت هم دوست داشته باشی ...

پسرگلم خیلی دوست دارم مامانیمحبت

پسندها (5)

نظرات (1)

پرتو
13 خرداد 93 17:07
عزیز دلم خدا رو شکر که براتون اتفاقی نیوفتاده متاسفانه تا زیاده چاله و چوله ولی خیلی مواظب باش دوستم که حتی خودتم آسیب نبینی خدا رو شکر که گل پسری سالمه انشاالله به موقشم به دنیا میاد اسمشم خیلی قشنگه امیدوارم خود صاحب اسمش همیشه نگهدارش باشه الهی آمین
مامانی
پاسخ
اره واقعا این چاله ها شده یه معضل... ممنونم دوستم برام دعا کن تا اخر همه چی خوب باشه دوستم