عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

درد دل با پسرکم

1393/3/17 11:07
نویسنده : مامانی
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم خوبی مامانی؟ پسرم مامانی را ببخش که دیر میاد وبلاگت را بروز میکنه اخه عزیزم نمیدونم وقتی میام اینجا چی باید بنویسم .... ولی وقتی بیای کلی عکس دارم ازت که بذارم.... پسرگلم خیلی نگرانتم هر روز صبح که بیدار میشم تا شب فقط دعا میکنم تو سالم باشی و سلامت بیایی بغلم از خدا میخوام تو را برام حفظ کنه و مواظبت باشه عزیزدلم.

حالا بگم از سیسمونی پسر خوشکلم که مامانم زحمت کشیده بودند و کلی لباسای خوشکل واسه عزیزم خریده بودند با یه عالمه اسباب بازیای جورواجور من که تا دیدمشون دلم اب شد و از خدا خواستم این سه ماه باقیمونده زودتر بگذره و عشقم بیاد بغلممممممم .... الهی مامانی فدات بشه پسرکم بیتاب دیدنتم ولی تو قول بده خوب رشد کنی و سر وفتش بیایی بغل مامانی.... مامانی خیلی دوست داره محبت

پسندها (8)

نظرات (4)

ایدا
17 خرداد 93 11:56
مبارکش باشه ایشاالله این مدت باقیمانده هم بسلامتی طی بشه و گل پسرت رو در آغوش بگیری
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله که خدا همه بچه ها را سالم بذاره توی بغل مامانشون و این نعمت را قسمت همه کنه
ضحی
25 خرداد 93 21:30
سلام عزیزم خوبی؟خوش میگذره؟ پسرطلات چطوره؟ ایشالا که بقیه مدت باقیمونده هم بسلامتی طی میشه و گلپسرتو بغل میگیری جوجوی من که حسابی شیطون شده و تو دلم یه تکونای بامزه ای میخوره که کیف میکنم سیسمونیمم یه مقدار گرفتیم با مامانم سرویس چوبش مونده که احتمالا این هفته سفارش میدیم اسم انتخاب نکردی واسه گلپسرت؟ ببخش دیر به دیر بهت سر میزنم ولی بیادتم همش ایشالا که بموقعش بیام و عکس پسرخوشگلتو ببینم
مامانی
پاسخ
سلام ضحی جووونم ممنونم تو خوبی؟ منم تقریبا سیسمونیش کامله فقط مونده سرویس چوب و سرویس کالسکه اش.... اسم پسرم فعلا علیرضا شده... انشالله پسر تو هم صحیح و سالم و به موقع میاد بغلت عزیزم
مامان النازي
26 خرداد 93 16:30
مبارك باشه ايشالاه ني ني صحيح و سالم به وقتش مياد تو بغلت
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزمممممم انشالله
ایدا
27 خرداد 93 11:42
خانمی خوبی؟!! همه چی مرتبه؟!! گل پسری خوبه؟!!
مامانی
پاسخ
ممنونم ایدای عزیزم خدا را شکر ما خوبیم...استرس و فشار زیادی بهم وارد شده این مدت ولی همه اش فدای سر نی نی گلم