عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

نتیجه سونو

1393/2/24 12:13
نویسنده : مامانی
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرررررر نازم اره عزیزدلم بلاخره من و بابایی فهمیدیم که خدا داره به ما یه پسر خوشمل و خوردنی میده جایی که رفتم سونو تو را بهمون نشون ندادند و بابایی هم نتونست بیاد داخل ولی من یه جای پیشرفته رفتم که دقیق باشه و خانم دکتر بهمون گفت صاحب یه اقا پسر شدیم البته برای من و بابایی هیچ فرقی نمیکرد که شما دخمل باشید یا پسملی ولی الان خوشحالم که میتونم صدات کنم و بهت بگم پسرکم.... الهی مامانی فدات بشه وفتی توی دلم تکون میخوری انگاری دنیا را بهم میدند عزیزم این ماههای باقیمانده را هم خوب رشد کن و به موقع بدو بیا بغلم عاشقتم پسر گلممحبت

پسندها (3)

نظرات (2)

آیدا
28 اردیبهشت 93 11:50
هورررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااا!! بالاخره رخ نشان داد گل پسر!!! مبارک باشه مامانیییی!! خدا رو شکر
مامانی
پاسخ
ممنوووونم عزیزمممممم
مامان النازي
29 اردیبهشت 93 15:20
مبارکه گل پسره نی نی مون هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جوووووووووون