عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

سونوی ان تی و ازمایش غربالگری

1392/12/26 23:39
نویسنده : مامانی
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خووبم و سلام به نی نی نازنینم که هر روز بیشتر از قبل عاشقش میشم....

امشب رفتم سونوی ان تی .... بعد از کلی استرس کشیدن رفتم داخل اتاق پزشک و سونو شروع شد تا دکتر دستگاه را گذاشت روی دلم یه نی نی خیلی خیلی کوشولو را دیدم که مدام دست و پاهای ناز و کوچولوشو تکون میداد الهی فداش بشم خیلی لحظه شیرینی بود خدا را شکر همه چی خوب و طبیعی بود فقط یکم طول سرویکس نگرانم کرد که امیدوارم زیاد مهم نباشه طول سرویکسم 31 بود ... بعد از سونو هم رفتم ازمایش دادم و بعد هم اومدم خونه و همه اش عکس نی نی را نگاه میکنم....

اینم از اولین عکس واضح نی نی ما:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الناز
27 اسفند 92 0:00
خداروشكر چه ني ني خوشملي ماشالاه
مامانی
پاسخ
ایدا
27 اسفند 92 12:27
عززززیییزززممم خدا رو شکر ایشاالله نتیجه آزمایش هات هم خوب هستند و کامل از این نگرانی در میاییی!! ایشاالله سال جدید برای شما سالی بهتر از امسال باشه که میدونم هست . سالی پر از شادی و خوشی و سلامتی برای خانواده 3 نفریتون
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم
پرتو
29 اسفند 92 11:37
بهار ثانیه ثانیه می آید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد سال نو مبارک
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامی پوریا
7 فروردین 93 12:44
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم
ضحی
16 فروردین 93 20:06
سلام مهتاب جون خوبی؟نی نیت خوبه؟ انشالا که نی نی خوشگلمون سالم و بموقع بیاد بغل مامانش و یه روزی عکس خودشو واسمون بذاری
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزمدعام کن دوستم زیاد خوب نیستیم