عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

گل من

1392/5/19 23:32
نویسنده : مامانی
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشکلم ؟ امیدوارم جات خوب باشه مامانی .....امروز تو رو سپردم دست خدا و ازش خواستم خودش تا ابد مواظبت باشه عزیزممممم.... روزی یه بار دستمو میذارم روی شکمم و برای بچه خوشکلم ایت الکرسی میخونم تا توی دلم سالم باشه .

دلم یه جوریه عزیزم نگرانم حالم زیاد خوش نیست من شنیده بودم تهوع از هفته 8 بارداری میاد سراغم ولی الان توی هفته 5 تهوع کمی دارم از همه غذاها هم بدم میاد ولی عشقم خیلی دوست دارم و همه چیزو بخاطر داشتنت تحمل میکنم.

امشب با بابایی رفتم یه بیبی چک دیگه گرفتم میخوام فردا صبح دوباره بذارم و خیالم راحت بشه که تو پیش من هستی گلممممم.

خیلی مواظب خودت باش و محکم به دل مامانی بچسب تا 8 ماه دیگه بیایی توی بغلم

دوست دارم گلممممم ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)