عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

دوباره بیبی چکم مثبت شد

1392/5/20 10:54
نویسنده : مامانی
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه نازم .... سلام عزیز دلم الهی من قربونت بشم ..... الهی که من فدای بشم .... چی بگم آخه من به تو که نیومده من را عاشق خودت کردی عزیزم......

اما ماجرای امروز صبح : امروز صبح برای بار دوم بیبی چک گذاشتم اخه اون دفعه خطش خیلی خیلی خیلی کمرنگ بود در حد توهم بود واسه همین شک داشتم یکم که گذشت دیدم که بعععععله بازم مثبت شد ولی اینبار خطش یکم پررنگتر از قبلی بود از قبلی عکس گرفتم ولی چون خیلی کمرنگ بود توی عکس دیده نشد ولی از بیبی چک امروزت عکس گرفتم و خط دومش با اینکه کمرنگ هستش ولی معلومه عکسشو میذارم توی وبلاگت عزیزم تا انشالله اولین نشانه های وجود شما خوشکلم توی زندگیم واسه شما یادگاری بمونه

خیلی دوست دارم عزیزم قول بده مواظب خودت باشی و خوب خوب بزرگ بشی عزیزم.....

http://upload7.ir/images/95137979500726651863.jpg

http://upload7.ir/images/94395777231798186211.jpg

ببخشید کیفیتش کمه اخه با گوشی گرفتم ولی خب معلوم خط دومش کمرنگ هستش گلم چون هنور 2 روز مونده به پری

می خوام پنجشنبه برم ازمایش بدم انشالله که مشکلی نباشه عزیزم

خیلی دوست دارم عزیزم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)