عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

بلاخره امدی

1392/5/18 16:56
نویسنده : مامانی
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقمممممممم نفسممممممم جیگرمممم اصلا همه چیزم

کوچولوی نازنازی من باورم نمیشه که تو الان توی دلمی اره عزیزم تو اینجایی پیش من .....

خدا تو رو از پیش فرشته ها فرستاده پیش من .....

من این چند روز همه اش میگفتم روز عید فطر بی بی چک میذارم و از خدا عیدی این ماهمو میگیرم و امروز صبح بیبی چک گذاشتم اول یه خط پررنگ شد وقتی دیدم دیگه خطی نیست دنیا روی سرم خراب شد گفتم این ماه بچم نیومد ولی عزیزم یه لحظه بعدش یه خط کمرنگ توی قسمت دوم افتاد و این یعنی من مادر شدمممممم اما عزیزم به خاطر اینکه هنوز 4 روز مونده به پری خطش خیلی کمرنگ بود و اینجوری شد که تو شدی همه وجود من و بابا قربونت برم که اینقدر دلرحمی و میدونی طافت دوریتو ندارم خیلی زود اومدی پیشم

دوست دارم عزیزم قلب

پسندها (1)

نظرات (2)

نانی 66
29 مرداد 92 15:49
مبارکه مهتاب جونم ایشالا به سلامتی بغلش میگیری
مامانی
پاسخ
ممنونم دوستمممممم امیدوارم زود زود زود نی نی تو هم بیاد پیشت گلم
مامان و بابای مانی جون
16 تیر 93 14:59
عزیز دلم من شمارو با افتخار لینک میکنم آخه مطالبتونو که میخونم یاد بار داری خودم میفتم .منم با محرم حامله شدم و با شهادت حضرت علی و ماه مبارک رمضان که 21 رمضان بود خدا عشقمو بعد 6 سال بهم داد. من دلم روشن پسر دوست داشتنی تو هم میاد و روزی میشه که پسرت تو بغله و این مطالبو میخونی و اینا میشه خاطره
مامانی
پاسخ
بازم ازت ممنونم دوست خووبم باعث افتخارمه که لینک کردید