عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

تکرار و بازم تکرار

1392/11/13 0:14
نویسنده : مامانی
233 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چه حکمتیه ولی همه چیز تکرار وقایع چند ماه پیش بود این مطلب مال دفعه قبلی بعد از سونو بود حوصله نوشتن تکراری ها را ندارم کپی میکنم اینجا :

سلام نی نی باهات قهرم با اینکه عاشقتم

امروز که رفتم سونو خودتو نشون ندادی فقط ساک حاملگی دیده شد و کیسه زرد

همه امیدم ناامید شد

قراره دوهفته دیگه بازم برم سونو کاش باشی کاشکی اومده باشی تو را خدا بمون پیشمممممممممگریه التماست میکنم از خدا بخواه تو را ازم نگیره

بازم میگم خیلی خیلی دوست دارمقلب

و جالب این بود که دفعه قبلی هفته 8 رفتم سونو سن حاملگی 5 هفته و 6 روز بود این دفعه هم سن حاملگی 5 هفته و 6 روز بود با این فرق که دفعه قبلی 10 روز تفاوت داشت اینبار سن نی نی دقیق با تاریخ پری میخوند فقط نمیدونم چه حکمتیه که همه چی هست ولی نی نی نیست.........گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

❤خونه نمدی❤
13 بهمن 92 2:04
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم خونه نمدی رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
مامانی
پاسخ
سلام خانمی من نی نی ندارم ممنون
ایدا
13 بهمن 92 8:46
چرا پس؟!! عزیزم یادته یه پست گذاشته بودی که اگر این دفعه نی نی بیاد تو دلت چیکار می کنی؟!!یا چیکار را رو نمی کنی؟!! نمی دونم ببین حکمت خدا چی برات رقم زده.
مامانی
پاسخ
ایداجون قرار بود بهش دل نبندم ولی اون خودش اومد توی دلم اینبار بدون دعوت هم اومد نمیدونم چه حکمتی هست ... خیلی دلم گرفته کاش اصلا نیومده بود اگه ده روز دیگه دیده نشد دوباره درد کشیدن من و زجر کشیدن و دردهای سقط و بعدش بیمارستان.... به خدا اصلا حوصله اشو ندارم... اینا بیشتر عذابم میده چون به هیچ کس هم نگفتم مطمئنم مادر شوهرم اینا میفهمند و این یعنی شروع حرف و حدیث ها .... برام دعا کن دوستم
narges
13 بهمن 92 14:58
سلام دوست عزیز من کاملا درکت میکنم عزیزم چون خودم چند روز پیش سقط کردم ایشالا به 6 ماهه ی امام حسین که این بار نی نیت سفت میچسبه بهت از ته دلم برات دعا میکنم ایشالا با خبرای خوش بیای دوستم
مامانی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم منم از خدا میخوام به زودی زود یه نی نی ناز و سالم بهت بده بازم ممنونم
مامان الناز
13 بهمن 92 17:01
الهييييي بميرم عزيزم خيلي ناراحت شدم لابد صلاحي توش بوده خودتو ناراحت نكن ايشالاه درست ميشه ببخش دير بهت سر زدم اخه نت نداشتم قربونت برم اما وقتي اومدم و خوندمكلي حالم بد شد از خدا بخواه هر چي خيره همونو برات رقم بزنه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه مامانی مهربون تقدیر بعضی از ادما با سختی همیشگی همراهه شاید اینم تقدیر من باشه بازم شکر خدا نمیدونم چیکار کنم فعلا فقط به خودم امید میدم که شاید دستگاهش دقیق نبوده نی نی را ندیده برام دعا کن دوستم
پرتو
14 بهمن 92 10:17
میدونم الان خیلی استرس داری و نگرانی حقم داری امیدوارم فرشتت به زودی خودشو نشون بده و مشکلی پیش نیاد دوستم توکل بر خدا منم دعات میکنم
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزممم وافعا به دعا نیاز دارم
مامانی منتظر
14 بهمن 92 10:30
عزیز دل نگرانم امیدوارم که دوهفته خبر خوش بدین نتیجه هرچه باشه مطمینم هستین -خواهرشوهرمنم کم کاری تیروئید داشت وواریکوسل خداراشکر تحت نظر دکتر همسر وخودش طبیعی باردارشد وکم مونده بچه اش به دنیا بیاد
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله هرچی خیره همون پیش بیاد و انشالله به زودی شما هم نی نی نازت بیاد توی دلت ممنونم
ضحی
14 بهمن 92 19:14
سلام عزیزم انشالا که حال خودتو نی نی خوب خوب باشه باور کن اینبار این نی نی اومده که بمونه ... همین که سن بارداری با تاریخ پریودت میخونه یعنی همه چیز کاملاااا طبیعیه ... اینو واسه دلداریت نمیگم ... اینو کسی میکه که یکسال و خرده ای کارش شده بود تحقیق و تحقیق و الان کلی اطلاعات دارن که این حرفو بهت میزنم ... انشالا که لکه بینیت قطع شده باشه ولی بهرحال خیلی خیلی استراحت کن و تا میتونی از جات بلند نشو تا کاملا لکه بینی قطع بشه واسه دیدن جنین و قلب هم زود بوده ... البته پیش میاد که این موقع دیده بشه ولی خیلی هم دیده شده که هفته 8و9 جنین و قلبش دیده بشه ... باور کن الان استرس واسه اون کوچولو خیلی ضرر داره ... دلتو بزن به دریا و همه چیزو بسپر دست خدا انشالا که با خبرای خوب میای
مامانی
پاسخ
سلام عزیزممممممم ممنونم که سر زدی گلم لکه بینی همون روز قطع شد فکر کنم مال دارویی بود که برای عفونت استفاده میکردم بعد از قطع دارو لکه بینی هم قطع شد برام دعا کن دوستم ... دیگه طاقت سقط را ندارم