عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

منتظر معجره ام

1392/11/12 16:23
نویسنده : مامانی
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب و مهربونم امروز صبح نوبت دکتر داشتم رفتم و وضعیتمو بهش گفتم بهم شیاف داد و گفت سریع برو سونو و جوابشو عصر برام بیار ولی صبح هرجایی رفتم بهم نوبت ندادند فقط یه جا برای امشب ساعت 8 بهم وقت داد امشب میرم سونو توکلم فقط به خداست نمیدونم قراره چی بشه ولی دلم آرومه خیلی ارامتر از دفعه قبلی ..... الان داشتم این پست را میخوندم روزی که قرار بود برم سونو واسه شنیدن صدای قلب نی نی ولی نی نی نبود :

سه شنبه 12 شهریور 1392:

سلام نفس مامان خوبی؟

امروز مامانی قراره ساعت 8 ربع کم بریم واسه اولین سونوگرافی ..... خوشکل مامان خواهش میکنم قلب خوشکلت صدای تپشش را به مامانی نشون بده ...

الهی دورت بگردم عزیزمممممممم نمیدونم چجوری امروز را بگذرونم واسم دعا کن طاقت بیارم تا شب

شب میام و واست مینویسم که چی شد فدات بشم فعلا مواظب خودت باش تا شب بای

راستی مامانی خیلی خیلی دوست داره

و پست بعدی که نا امید بودم و غمگین امروز قراره بازم برم سونو نمیدونم حکمتش چیه 4 جا رفتم و دقیقا همون مرکزی بهم وقت سونو داد که دفعه قبلی وقت داده بود و دقیقا همون ساعت که اونروز بهم وقت داده بود.... اینبار استرس ندارم چون میدونم خدا هرچی صلاحمونه همونو برامون رقم میزنه....

فقط از شما دوستای خوبم میخوام برای من و نی نی که شاید باشه و شاید هم نباشه دعا کنید مرسی دوستان خووووبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرتو
12 بهمن 92 18:10
عزیزم انشاالله که همه چی روبراهه و نینی گلمون هم حالش خوبه خوبه ، خیلی خوبه که آرومی گلم امیدوارم هر چی که خیره برات پیش بیاد توکل بر خدا دوستم
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم