عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

حسرتهای همیشگی

1392/11/11 16:41
نویسنده : مامانی
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازنیم .... نمیدونم الان هستی یا نه ؟ نمیدونم پیشم میمونی یا نه ؟ ولی نمیدونم چرا می خوای آزارم بدی؟ چرا هر بار میایی توی دلم و زندگیمو بهم میزنی و بعدش کوله بارتو می بندی و میری؟

آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا عذاب کشیدن من برات اینقدر لذت بخشه؟ چرا دوست داری منو زجر بدی؟ اخه چرا؟

دلم کلی گرفته از دیروز لکه هایی می بینم که نباید باشند لکه هایی که گاهی با دردهای خفیف هم همراهه.... امروز همه جا تعطیله و به هیچ دکتری هم دسترسی ندارم..... نمیدونم چی قراره بشه؟ ولی امیدوارم اینار با یه کوله بار غم و غصه تنهام نذاری........گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا نجفی
11 بهمن 92 16:54
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامانی
پاسخ
ممنونم
مامی پوریا
11 بهمن 92 16:57
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ آپم ...بهم سربزنین
مامانی
پاسخ
چشم خانمی
پرتو
11 بهمن 92 17:17
عزیز دلم اینقدر نگران نباش و به خودت استرس نده حق داری بترسی انشاالله که چیزی نیست ولی تا میتونی استراحت کن و خودت و تقویت کن دعا میکنم که اتفاقی برای فرشتت نیوفته الهی آمین
مامانی
پاسخ
ممنونم پرتوجون ما ادما جز تسلیم شدن در برابر خواسته خدا هیچ کاری نمیتونیم بکنیم هرچی خدا صلاح بدونه برام دعا کنید دوست خوبم
ایدا
12 بهمن 92 8:26
خانمی توکل بخدا کن. مطمئن باش که هر چی بشه حتما طلاح هست. ولی سعی کن از فکر و خیالش بیای بیرون چون خود انرژی ای که به خودت میدی استرست رو بیشتر می کنه!! قربون شکلت برم کاری که از دستمون بر نمیاد جز صبر کردن!!!! پس سعی کن این صبر و با آرامش انجام بدی[بوسه]
مامانی
پاسخ
ممنونم ایداجون بخدا دیگه کم کم دارم کم میارم .... من نمیدونم چجوری قدیمیا 20 تا شکم باردار میشدند بدون مشکل ولی ما یه بچه را هم نمی تونیم به دنیا بیاریم.... فعلا توکل کردم به خدا و منتظرم ببینم چی میشه