عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

ناراحتی

1392/5/17 16:08
نویسنده : مامانی
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دلم خیلی گرفته امروز 30 رمضان هست گلکم فردا روز عید فطر هستش و من همونطور که قبلا گفته بودم فردا بیبی چک میذارم دیگه هرچی خواست خدا باشه ولی عزیزم امروز دلم درد میکنه و همه اش احساس میکنم الان پری میاد قلبم پر از غم شده .....

سینه هام دردشون کمتر شده ..... کمرم درد میکنه....... تکرر ادرار دارم.......... سینه هام کمی درد داره ولی نه به شدت 10 روز گذشته......... پای دلم همه اش تیر میکشه .......

مامانی دلم پر از غمه که اگه خدایی نکرده تو بازم نیومده باشی پیشم من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟/

درسته این اولین ماهی هست که من و باباییت جدی اقدام کردیم ولی گلم من از انتظار میترسم گریه

تورو خدا مامانی و بابا را منتظر خودت نذار و بیا پیشمون ......

فدات بشم عزیزم

خیلی دوووووووووووست داااااااااااااارررررررررم ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)