عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

نظرات (8)

الهه
8 بهمن 92 14:30
سلام خوفی؟فکرکنم هفته 7یا8باشه.تونی نی سایت بگرد.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزممممم مرسی بابت راهنماییت
الهه
8 بهمن 92 14:31
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=607479&PageNumber=1بیااینجاست
مامانی
پاسخ
وای دیدم خیلی باحال بوددددد مرسی
مامان خانمی
8 بهمن 92 14:42
سلام گل من تبریک میگم کوچولوی تو راهیتو. ایشالله که سالم و سلامت دنیاش بیاری عزیز دلم هفته هشتم قلب بچه تشکیل میشه
مامانی
پاسخ
مرسی مامان مهربون خودمم همین کارو میکنم اگه مشکلی نداشتم میذارم هشت هفته میرم سونو
مامان آرشيدا قند عسل
8 بهمن 92 14:53
سلام اميدوارم ني نيتون صحيح و سالم بياد تو بغلتون.
مامانی
پاسخ
مرسی دوست خوبمممم
پرتو
8 بهمن 92 20:22
انشاالله که تشکیل شده عزیزم کی قراره بری سونو ؟
مامانی
پاسخ
عزیزم دکتر گفته دوشنبه اینده برم هنوز نمیدونم حالا فردا پیش یه دکتر دیگه هم میرم ببینم چی میگه
مامان الناز
9 بهمن 92 1:52
فقط مواظب خودت و ني ني هامون باش دوقولوهامونو ميگم
مامانی
پاسخ
چشممممممممممم مامانی
ایدا
9 بهمن 92 10:32
پس اگر اینطوره همون جا یه دکتر عوض کن که استرس و جنگ اعصاب تو خونههم نداشته باشی. ولی بگذار هفته 8 برو که مطمئن باشی قلب تشکلیل شده. اگر زود بری دوباره برای قلبش باید بری و اشعه خیلی واسه بچه خوب نیست
مامانی
پاسخ
اره عزیزم خودمم همین نظر را دارم گفتم اگه انشالله لکی چیزی ندیدم میذارم هفته 8 میرم که بهم استرس هم وارد نشه
آغوشی برای گریه
11 بهمن 92 2:32
سلام گلم .اولین باره میام وبلاگتون .انشالله خبر خوش بهموم بگی .دعات میکنم ...اگه قابل باشم .منم منتظرم مدت زیادیه...خیلی زیاد اما خداراشاکرم ...منتظر خبر خوب شما هستم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدی انشالله به زودی زود خبرای خوبی ازت بخونم