عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

سونوگرافی

1392/11/6 9:34
نویسنده : مامانی
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه شما مهربونا که این چند روز با پیاماتون واقعا دلگرمم کردید

دیروز رفتم پیش دکتر .... مثلا میخواستم دکترمو عوض کنم یکی از دوستام گفت این دکتر من هست و کارش عالیه منم رفتم پیشش ولی خیلی پشیمون شدم و اخرش گفتم صد رحمت به دکتر خودم....

اولش که رفتم توی مطب بهش میگم باردارم و یه سقط داشتم میخوام اینبار مشکلی نباشه اصلا گوش نمیده چی میگم .... گفت هیچی معلوم نیست ده روز دیگه برو سونو بده بعدش بیا .... بهش میگم خانم من تیروئیدم کم کاره مشکلی نداره ؟ قرصم زیاد نمیکنی؟بازم گفت طوری نیست..... میگم عدد بتام بالا نیست ؟ میگه چرا یکم بالاست .... یا ازمایشگاه اشتباه کرده یا دوقلو هست..... حتی ازمایشهای اول بارداری را ننوشت ....فقط گفت ده روز دیگه برو سونو با جواب سونو بیا.... منم تعجباین شکلی شدم.... ده روز دیگه تازه میشدم 6 هفته و 3 روز.... حالا شما بگید به نظرتون زود نیست واسه سونو؟ ده روز دیگه برم یا دو هفته دیگه که وارد 8 هفته شدم ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الناز
7 بهمن 92 1:49
خوب وقتی اون دکترو انتخاب کردی باید به نظرش احترام بزاری اما من کاری به این چیزا ندارم فقط از این که بفهمم دو قلو داری داره قند تو دلم اب میشه
مامانی
پاسخ
وای عزیزم مرسی منم از خدامه ولی خیلی سخته باید قید کار و همه چیو بزنم
پرتو
7 بهمن 92 11:08
عزیزم به نظرم دکترت و عوض کن . این دکتر فکر نکنم به درد بخور باشه . لااقل پیش دکتری برو که از اول به حرفات خوب گوش کنه و هوات و داشته باشه . فکر میکنم زود باشه برای سونو رفتن چونکه الان بری ممکنه باز بگن دو هفته دیگه بیا . بازم هر طور خودت صلاح میدونی گلم . موفق باشی
مامانی
پاسخ
درسته عزیزم خودمم همین تصمیمو دارم گفتم اگه مشکلی نداشتم صبر میکنم اگه خدایی نکرده مشکل پیش اومد زود میرم سونو
آمیتیس
7 بهمن 92 13:58
مهتاب جوووونم...اصلا نگران چیزی نباش...من الان مدتیه دارم وبلاگتودنبال میکنم0نگرانی هاتو کاملا درک میکنممرسی امیتیس جوووونم
منتظر لطف خدا
7 بهمن 92 19:23
مامانی
پاسخ
چی شده عزیزم؟
مامی پوریا
8 بهمن 92 16:54
زیاد به حرف دکترا بها نده عزیزم چون بعضی دکترا فقط ادمو نگران میکنن واسترس ایمو چندین برابر میکنن ...نگران نباش انشالله همه چی به خوبی پیش میره
مامانی
پاسخ
ممنونم واقعا همینطوره میخوام سر فرصت یه دکتر خوب پیدا کنم فعلا سونو برم ببینم چی پیش میاد
ایدا
8 بهمن 92 17:54
از من میشنوی دکترت رو باز هم عوض کن!! با کسی برو که راحت باشی و اذیت نشی!! منهمیشه میگم من و امثال من که این همه سختی می کشن برای داشتن فرشته کوچولوشون،کلی استرس دارن وقتی باردار میشن!! قرار نیست دکتر هم به این استرس ها اضافه کنه!! من که میگم بعد از سونو حتما بگرد و یکی رو پیدا کن بهت آرامش بده
مامانی
پاسخ
اره دقیقا همینطوره ایدا جونم ولی تو که مشکلمو میدونی یه دکتر خیلی خوب پیدا کردم اصفهانه من خودم شاهین شهرم دکترای اینجا همشون مثل هم هستند و شوهرم میگه همینجا برو و نیازی نیست بری اصفهان برای همین دستم باز نیست