عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

درد و دل با خدای خوبم

1392/10/6 11:42
نویسنده : مامانی
206 بازدید
اشتراک گذاری

خدایم مرا ببخش که هرگاه دلم میگیرد یادت میکنم

خدایم مرا ببخش که به وقت نیاز یادت میکنم

خدایم مرا ببخش که ناشکری ات را میکنم

خدایم مرا ببخش اما من از همیشه به تو محتاجترم

خدای مهربانم نیازم تویی ..... هرگاه خودت صلاح دیدی حاجاتم را بده .... انقدر دلتنگم..... انقدر محتاجم که هر لحظه اشک میریزم و تو را صدا میکنم ....... مهربانم ای یگانه عالم تو مهربانترینی پس مهربانیت را از من دریغ نکن .......

خدایم تو را سپاس هزاران بار تو را سپاس بخاطر همه چیز تو را سپاس

سپاس که هستی سپاس که زندگیم را به من دادی سپاس که پدر و مادرم را به من دادی سپاس که همسرم را به من دادی ........ خدایم تو را سپاس هزاران بار دیگر تو را سپاسفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الناز
7 دی 92 1:32
مامانی
پاسخ