عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

روز شمار من

1392/10/6 11:06
نویسنده : مامانی
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازنینم

باز هم انتظار ..... باز هم شمردن روزها داره شروع میشه .......

توی این سه ماه و نیم همه اش فکر میکردم وقتی دوباره بتونم واسه داشتنت تلاش کنم خیلی شاد میشم ولی راستش الان خوشحال نیستم نه اینکه به خاطر داشتن تو ناراحت باشما نه..... به خاطر این که نمیدونم این بار چقدر باید منتظر اومدنت باشم؟؟؟؟؟ یعنی اینبار هم مثل دفعه قبل همون ماه اول میایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا خدایی ناکرده ماه ها باید انتظار بکشم؟؟؟؟ یا وقتی اومدی واقعا میایی پیشم بمونی؟؟؟؟ یا باز هم منو با یه دنیا غم تنها میذاری؟؟؟؟؟ یا اگه پیشم موندی سالم و خوب به دنیا میایی؟؟؟؟؟؟؟ یا خدایی ناکرده.....؟؟؟؟؟

سر درگمم نمیدونم چرا فکرم را نمیتونم جمع کنم....... بخاطر اون تجربه تلخی که داشتم یه عالمه ترس اومده توی وجودم ولی در هر صورت بابایی شنبه میره ازمایش میده و انشالله اگه همه چی خوب شده باشه بازم واسه داشتنت تلاش میکنم ..........

خدای مهربونم خواهش میکنم همه چی خوب باشه و نی نی نازمو بهم بده خدایا من فقط تو رو دارم و فقط تو درد من را میدونی خدایا خواهش میکنممممممممم

خدایا ارزوی همه اونایی که ارزوی داشتن یه نی نی دارند براورده کن....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرتو
3 دی 92 14:10
الهی آمین عزیزم انشاالله که به زودی نینی گلت میاد و این دفه برای همیشه پیشتون می مونه توکل بر خدا ، فقط بی خیال استرس شو و به چیزای خوب فکر کن ، با آرزوی بهترینها برای تو دوست گلم
مامانی
پاسخ
ممنونم پرتو جونم انشالله که نی نی تو هم زودی بیاد توی دلت و تا آخر واست بمونه عزیزم
مامان الناز
3 دی 92 15:47
خصوصي
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
ایدا
4 دی 92 9:06
عزیزممم. حالت رو خیلی خوب می فهمم. ولی به رحمت خدا امیدوار باش. که اگر بخواد همه چی ممکن میشهه. به قبل فکر نکن.با شجاعت کامل فقط به جلو روت نگاه کن و به نی نی نازی که می خوای توی دلت و در آغوشت پرورش بدی. خدا راه رو برات هموار می کنه .انشا الله
مامانی
پاسخ
ممنونم ایدا جوووونم انشالله خدا برای همه خوب بخواد و برای شما هم بهترین ها را ارزو دارم عزیزممممم
مامان الناز
5 دی 92 16:58
غصه خوردن ممنوع باشه
مامانی
پاسخ
چشم مامانی مهربون