عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

تصمیمات جدید من

1392/10/9 11:31
نویسنده : مامانی
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوب و مهربون و نی نی نازی که اگه خدا بخواد به همین زودیا میخوام دوباره دعوتش کنم بیاد توی دلم.....

نی نی جونم دیروز بابایی رفت بعد از دوماه دارو خوردن ازمایش داد و قراره امشب که از سر کار برمیگرذم سر راه برم جوابشو بگیرم انشالله اگه همه چی خوب باشه که من مطمئنم خوب شده میخوام بعدش دعوتت کتم بیایی توی دلم........

ولی یه سری تصمیماتی گرفتم که اینجا میخوام ثبت کنم تا یادم بمونه........

1.سعی کنم بیخیال باشم و به روزشمار نگاه نکنم(انشالله عملیش میکنم)

2.اگه این ماه خدا نخواست و نیومدی توی دلم دنیا روی سرم خراب نشه و بگم حتما مصلحتم همین بوده(انشالله که میتونم)

3.تا پری عقب نیوفته نه بیبی چک بخرم نه استفاده کنم(فکر نکنم طاقت بیارمنیشخند)

4. انشالله وقتی اومدی توی دلم تا صدای قلبتو نشنوم به هیچ کسی نگم مامان شدم(اینو حتما عملی میکنم ولی به مامانم مجبورم بگمسوال)

5. وقتی بیبی چک مثبت دیدم خوشحال نشم (حالا میگم واسه چی)

6. وقتی جواب ازمایش هم مثبت شدم باز هم خوشحال نشم(بازم میگم چرا)

7. وقتی صدای قلبتو شنیدم و خودتو دیدم خوشحال بشم.

حالا دلیل مورد 5 و 6 : زیرا من این بار نمیخوام به یک نی نی که وجود نداره دل ببندم  تا افسردگی بعدش را تجربه کنم ولی وقتی بفهمم نی نی واقعا هست اون موقع خوشحال میشمممممقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ایدا
9 دی 92 11:53
منم اگر یه بار دیگه شروع کنم حتما این بند هایی که اشاره کردی رو اجرا خواهم کرد. ولی خیلی سختههههههههههه!!! بخصوص بیخیالی برای روز ها و انتظارش!!!
مامانی
پاسخ
باهات موافقم که نمیشه ولی با تجربه ای که ما داشتیم و اسیبی که بعد از سقط دیدیم فکر کنم این بهترین راه حل باشه عزیزم اما روزشمار را نمیشه بیخیالش بود
پرتو
10 دی 92 11:21
انشاالله که موفق باشی عزیزم و به زودی نینی گلت بیاد توی دلت آمین
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم انشالله نی نی تو هم زودی بیاد توی دلت
هما
22 آبان 93 11:12
دقيقا من هم اين ماه همين تصميماتو دارم.
مامانی
پاسخ
اگه مثل من باشی که نمیتونی
هما
8 آذر 93 12:23
آره سخته
مامانی
پاسخ