عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

دکتر و دوا و ازمایش

1392/7/11 15:41
نویسنده : مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم

خدا را شکر کم کم دارم خودم را پیدا میکنم و به خودم میام ممنونم که دعام کردید خواست خدا این بوده و من فقط میتونم صبرکنم و از خدا تشکر کنم که بلاهای بدتری به سرم نیومد.

امروز صبح رفتم دکتر جواب پاتولوژی را نشون دادم و گفت همه چی خوبه واسه شوهرم ازمایش اسپرم و واسه خودمم یه عالمه ازمایش نوشت البته گفت بچه اول چون بوده ظبیعی هست و نیاز به ازمایش نیست اما من چون اصرار کردم و گفتم نمیخوام این اتفاق دوباره برام پیش بیاد دکتر هم ازمایشا را نوشت گفت چون اصرار داری مینویسم ....

 به امید خدا ازمایش ها را انجام میدیدم و انشالله اگه مشکلی نبود دکتر گفت میتونیم سه ماه دیگه دوباره بچه دار بشیم .....

واسه خودمم یه عالمه قرص اهن و فولیک اسید نوشت که باید بخورم منم اینبار تنبلی توی خوردن داروهام نمیکنم و همه را میخورم....

خداجونم ممنونم که باز هم بهم انرژی دادی از نو شروع کنم ممنونتم خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هما
11 مهر 92 16:33


ممنونم از عزیزممممممم