عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

سلام زندگی

1392/7/12 23:50
نویسنده : مامانی
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب و مهربونم حالا واسه اینکه دل نی نی اینده ماهم نشکنه به اونم میگم سلام نی نی

باورم نمیشه که چقدر زود خدا جوابمو داد و دارم روحیه امو بدست میارم

1.بلاخره بعد از چند ماه فردا دوباره میرم سرکار (که این خودش یعنی من کلا دارم خوب میشم چون میگفتم عمرا دیگه بتونم برم توی محیط کارم)

2. واسه اینکه توی خونه نباشم از امروز صبح جمعه ها هم شروع کردم برم کلاس asp.net

3.میخوام برم باشگاه و کلاس ورزش ثبت نام کنم

4. کلا دارم خودمو سرگرم میکنم

شاید واقعا این معجزه خدا بود که بازهم تونستم سر پا بایستم و از نو شروع کنم

خدای مهربونم خواهش میکنم این محبت هاتو از من نگیر خدایم لطفا باز هم اجازه بده شیرینی های زندگی را بچشم

خدایم تو را سپاسخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الناز
13 مهر 92 1:44
سلام خانمی خیلی خوشحالم که تونستی دوباره روحیتو به دست بیاری توکلت به خدا باشه همه چیز درست می شه به همین زودیها

ممنونم عزیزممم واقعا هرچی دارم اول از خدا و بعدش از روحیه دادن شما دوستای خوب و گلم دارم واقعا ازتون ممنونم انشالله که خدا هرچی به صلاحمونه همون را برامون مقدر کنه

سارا
21 مهر 92 12:55
سلام عزیزم
الان که تمام وب رو خوندم اشکام سرازیر شد کاملا درکت میکنم منم این روزارو گذروندم اونم 2 بار


سلام عزیزدلم ممنونم که سرزدی و واقعا با تمام وجود میفهممت واقعا سخته یه دونش منو از پا انداخت شما که دوتا...
انشالله اینبار بارداری خوب و راحتی داشته باشی دوستم و نی نی زود زود بیاد بغلت