عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

درد و دل با خدای خوبم

1392/7/10 23:41
نویسنده : مامانی
639 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدای مهربونم بازم میگم مهربونی و لطفت را شکر خدا شاید تقدیر من این بوده که همیشه با سختی زندگی کنم...... خدای خوبم شاید بازم میخوای سختی بکشم تا اونوقت قدر نعمتهاتو بدونم..... خدای خوبم من را ببخش....... هزار بار میگویم خدایم مهربانم مرا ببخش...... از اینکه صبوری نمیکنم مرا ببخش..... از اینکه بیتابی چیزی که از اولش هم مال من نبود را میکنم منو ببخش....... ببخش که صبر ایوبتو ندارم خدای خوبم........ ببخش که ناشکری میکنم....... ببخش که نعمتهای دیگه زندگی را نادیده میگیرم....... خدایا خودت منو ببخش......... خدایا به دلم رحم کن....... مهربونم بهم کمک کن تا باز هم بشم همون آدمی که مثل کوه بودم در برابر مشکلات....... خدایا نذار از پا در بیام...... خدایا بازم بارش نعمتهاتو بهم نشون بده....... خدای من به من صبر بده........ مهربونم کمکم کن و دستم را بگیر........

خدایا هزاران هزار بار به خاطر همه نعمتهایی که به من دادی تو را سپاس میگویم خدایا شکرت

خدایم تو را سپاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هما
11 مهر 92 16:32
خداروشكر