عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

خداحافظ پاره تنم

1392/6/19 23:59
نویسنده : مامانی
206 بازدید
اشتراک گذاری

بهت سلام نمیدم عسلم این نامه نامه خداحافظیه

رفتم دکتر و تشخیص بارداری پوچ داده شد متاسفم برای خودم و برای همه مادرایی که ارزوهاشون اینجوری به ویرانه تبدیل میشه

دعا میکنم خدا به همه اونایی که ارزوی مادر شدن دارند یه بچه سالم بده ولی پوچ و این مدلیشو نده چون نداشتن بهتر از ازدست دادنه

نانازی من خیلی بهت دلبسته بودیم ولی قسمت نبود مال من باشی شاید خدا توی تقدیرت نوشته یه مامان مهربونتر و خوبتر داشته باشی

برات بهترینها را میخواستم و میخوام

کوچولوی من خداحافظ برای همیشهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

افسونی
20 شهریور 92 6:49
سلام عزیزم خانمی غصه نخور خواست خدا این بود راضی هستیم به رضای خدا

سلام عزیزم ممنونم واقعا خواست خدا بوده انشالله خدا بهترینشو برای هممون در نظر گرفته باشه
مامان الناز
21 شهریور 92 1:38
سلام عزيزم خيلي ناراحت شدم غصه نخور حتما صلاح اينطور بوده از خدا مي خوام بهترينها رو برات در نظر بكًيره اما از قديم كًفتن بجه اول مال كلاغه مال من كه اول و دوم مال كلاغ بود سومي هم الناز تازه بجه دوم من ٧ماهه به دنيا اومد و بد از ١ماه زنده موندن فوت كردجون تجربه اولته برات اينقدر سخته جون من خودمم همين حال و داشتم بس توكلت به خدا باشه اينا رو كًفتم كه بدوني بدتر از اينم هست تو تنها نيستي و خدا به همين زوديا يه ني ني خوشكًل و ماماني بهت مي ده از زندكًي لذت ببر و شاد باش و زندكًي و به كام خودت و شوهرت زهر نكن فرصت زياد تا سه جهار ماهه ديكًه مي توني اقدام كني بس غصه نخور اوني كه بايد بشه مي شه بس حتما صلاح نبوده ببخشيد سرت رو درد اوردم فقط خواستم بكًم تنها نيستي بوس
مامان الناز
21 شهریور 92 14:04
سلام عزيزم خيلي ناراحت شدم يرات يه بيغام كًذاشته بودم نمي دونم جرا ارسال نشد اما ناراحت نباش خواست خدا بوده از قديم كًفتم بجه اول مال كلاغه تازه مال من اول و دوم مال كلاغ بود تازه بجه دوم من هفت ماهه به دنيا اومد و به دليل تشكيل نشدن ريه بد از ابن كه يك ماه كه من وابستش بودم رفت بيش خدا اينا نكًفتم كه فكر كني براي تو اتفاق مهمي نيست اما جون تجربه اولي هست اينقدر برات سخته توكلت به خدا باشه زندكًي براي خودت و شوهرت زهر نكن شاد باش از زندكًي لدت ببر بد از سه تا جهار ماه ديكًه مي توني اقدام كني و اونوقت ميبيني كه خدا يه ني ني ماماني مي زاره تو دلت ناشكري نكن حتما همين طور ميشه به شرايط من فكر كن ببين جه حالي بودم و اونوقت خدا رو شكر كن مثل من كه الان يه دختر ماماني دارم كه با هيج جيز تو دنيا عوضش نمي كنم مواظب خودت باش بوس

سلام عزیزم واقعا ازت ممنونم که این همه بهم دالداری دادی تنها امیدم خداست انشالله خدا بچه تو رو هم واست حفظ کنه و همیشه سلامت و شاد باشیدبووس
مامان اینده
21 شهریور 92 19:22
سلام
درکت میکنم اخه منم 4 ماهه پیش یه بارداری خارج از رحم داشتم
تقریبا میشه گفت نابود شدم
الان هم وضع روحی خوبی ندارم
دکتر اجازه داده دوباره باردار شم ولی میترسم دوباره....
نگران نباش و دعا کن دوباره بتونی باردار شی البته ایندفعه یه نی نی ناز و سالم خدا بهت بده

واقعا ازت ممنونم و امیدوارم این بار بارداری خوب و راحتی داشته باشی منم واقعا از هر نظر داغونم انشالله خدا امید هیچ مادری را ناامید نکنه

هما
22 شهریور 92 12:30
عزیزم حستو با سلول سلول بدنم درک می کنم.بیا به هم قول بدیم ایمان و امید رو در خودمون تقویت کنیم و از خدا بخوایم هر وقت صلاحه هر چی صلاحه سالم و سلامت بهمون عنایت کنه.

ممنونم هما جونم انشالله که زود زود دوتاییمون مامان بشیم و نی نی های سالمی دنیا بیاریم
هما
24 شهریور 92 0:33
امیدوارم بزودی هردومون باز باردار بشیم

انشالله عزیز دلم
هما
6 مهر 92 0:11
امیدوارم حالت خوب باشه عزیزم

ممنونم گلم بد نیستم انشالله تو هم همیشه خوب و سالم باشی