عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

عنوان نداره

1392/6/19 14:12
نویسنده : مامانی
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی نازم

میدونی چقدر دلبسته تو شدم؟؟؟؟؟گفته بودم تا نبینمت نمیام وبت بنویسم ولی دلم طاقت نیاورد عشق من امروز میخوام برم مطب دکتر واسه معایته شاید سونو کرد و اونوقت معلوم میشه که من مادر می مونم یا نه؟

کوچولوی نازم خیلی خیلی داغونم اونقدر که حتی تصورش را هم نمی تونی بکنی دیگه حتی انگیزه ای واسه زنده بودنم هم ندارم من تو را از صمیم قلبم از خدا خواسته بودم ولی.....

بگذریم کوچولو چند روزه توی ترشحاتم لکه های خونی میبینم و از یه نظر این یعنی تموم شدن بودن  من و تو با همگریه حتی الانم که دارم مینویسم اشکم بند نمیاد دیگه دارم دیوونه میشم خسته شدم از ترس از دست دادنت

هفته دیگه میخوام برم حرم امام رضا اونجا واست دعا میکنم که اگه موندی سالم باشی و اگه هم از پیشم رفتی خدا بهت یه مامان خوب و مهربون و بهتر از من بده .........

یادت باشه من همیشه دوست داشتمممم

خداحافظت باشه نی نی کوچولوگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الناز
23 شهریور 92 2:27
سلام عزيزم اين براي بار سومه كه برات پيغام مي زارم ولي نمي دونم چرا ارسال نمي شه در هر صورت خيلي ناراحت شدم اما نگران نباش از قديم گفتن بچه اول مال كلاغه تازه كجاشو ديدي مال من كه اول و دوم تازه بچه دوم من هفت ماهه به دنيا اومد و بد از يك ماه زنده موندن فوت كرد اگر بدوني اون موقع من چه حالي داشتم اينارو نگفتم كه فكر كني اتفاق كوچيكي افتاده نه فقط واسه اين ميگم كه هميشه بدتر از اين هم هست حتما صلاحي توش بوده توكلت به خدا باشه زندگي به خودت و شوهرت زهر نكن از زندگيت لذت ببر چون تا سه تا چهار ماه ديگه مي توني اقدام كني و خدا يه ني ني خوشگل مي زاره تو دلت ببخش اگر سرت رو درد اوردم فقط خواستم بدوني كه منم تو همچين شرايطي بودم اما الان يه اونموقع شايد ناشكري مي كردم كه چرا اينجوري شد اما الان يه دختري دارم كه با تموم دنيا عوضش نمي كنم خيلي مواظب خودت باش سعي كن شاد باشي و اميدوار بوس

مامان الناز عزیزم واقعا از لطفت ممنونم انشالله خدا دختر نازتو برات نگه داره توکل به خدا واسه منم دعا کن