عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

باهات قهرم

1392/6/13 10:50
نویسنده : مامانی
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی باهات قهرم با اینکه عاشقتم

دیروز که رفتم سونو خودتو نشون ندادی فقط ساک حاملگی دیده شد و کیسه زرد

همه امیدم ناامید شد

قراره دوهفته دیگه بازم برم سونو کاش باشی کاشی اومده باشی تو را خدا بمون پیشمممممممممگریه التماست میکنم از خدا بخواه تو را ازم نگیره

تا وقتی دوباره برم سونو دیگه نمیام برات چیزی بنویسم باهات قهرم چون دلمو شکستی

بازم میگم خیلی خیلی دوست دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم نظری
15 شهریور 92 10:12
چه مامان بدی که با نینیش قهر کرده،قربون نینیت بشم خب اونم مثل نینیه من نااز داره نمیخواااد خودشو زود به مامانی نشون بده میخواد کلی دلبری کنه ......دوهفته دیگه که رفتی میبینی قلب کوچیکش چطوربه شمارش افتااده وکیف میکنی .....
مهتاااب جووون فقط استرس نداشته بااش تا این چند روز مونده به سونو زود زود برات بگذره....

-----------------------------------------
سلام مریم جونم ممنونم عزیزم که سر زدی من دلم نمیاد باهاش قهر کنم که فقط خواستم یکم با نی نی دعوا کنم که اینفدر دلبری نکنه
انشالله تو هم نی نی نازتو میبینی و صدای قشنگ قلبشو میشنوی
مامان الناز
19 شهریور 92 1:19
عزيزم مريم جون راست مي كًه وقتي صداي قلب شو كه شنيدي اونوقت از اين حرفات خندت ميكًيره توكلت به خدا باشه من مطمئنم كه صداي قلبشو وقتي رفتي سونو مي شنوي مواظب خودت باش بيخبرمون نذار بوس

ممنونم مامان الناز جونم واسم دعا کن عزیزم خیلی داغونم