عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

چند روزی که گذشت.....

1393/8/6 13:48
نویسنده : مامانی
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم ، عمرم ، جونم و همه کسم علیرضای نازنینمممممممممممم

الهی مامانی فدات بشه الهی مامان فربون نگاه مهربونت بشه عشق من.... این چند روز روزای خیلی سختی را گذروندی  پنجشنبه اول ابان شما دقیقا 43 روزه بودید که ختنه ات کردیم و خدا را شکر بزرگترین دغدغه من برای شما تموم شد اولش خیلی گریه کردی ولی بعد خوابیدی و وقتی بیدار شدی دیگه اصلا گریه نکردی فقط یکم غر زدی این عکسته بعد از ختنه شدن

 

چمعه شب بود که یکم سرفه کردی و شنبه صبح دیدم سرما خوردی الهی بمیرم مامانی سریع بردمت دکتر که گفت باید بستری بشی و اگه بستری نشی خیلی مراقبت داره که من طاقت نداشتم ببینم شما را سوزن بزنند گفتم خودم مواظبشم و یه عالمه دارو گرفتم و الان سه روزه دارم بهت دارو میدم انشالله که بهتر بشی عزیزم الان خیلی بهتری ولی عزیزکم زود زود خوب خوب شو.... راستی پارسال مراسم شیرخوارگان نذر کردم اگه امسال شما را داشته باشم ببرمت شیرخوارگان انشالله جمعه میبرمت مراسم به شرطی که قول بدی خوب خوب بشی فدات بشم عزیزممممممممممممممممم

 

الهی فدات بشم وقتی مریض میشی چقدر مظلوم میشی مامانی

عاشقتم عزیز دلم

پسندها (4)

نظرات (4)

آیدا
7 آبان 93 11:09
عزیز خاله انشاالله که زود زود خوب بشی و دیگه هم رنگ مریضی رو نبینی... یکی از دغدغه های منم ختنه است.. همش میگم کاش تا بدنیا اومد ختنه کنند که دیگه درد کشیدنش رو زیاد نبینم
مامانی
پاسخ
اره واقعا خیلی سخته درد کشیدن پاره تنت را ببینی و هیچ کاری ازت بر نیاد ولی انصافا پسرم فقط یک ساعت گریه کرد و بعدش اصلا اذیت نشد انشالله پسر تو هم همینجوری باشه و اذیت نشه
مامان و بابای مانی جون
10 آبان 93 14:33
آخی الهی عزیزم انشالا که زود زود دوباره خوب میشی گلم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
هما
22 آبان 93 11:20
ماشالله ماشالله ماشالله به اين آقا عليرضاي گل.خيلي خوشحال شدم مهتاب جون برات.خدارو هزاران بار شكر. برام دعا كن اگه اين ماه حامله نباشم بايد برم عكس رنگي .توكل برخدا
مامانی
پاسخ
ممنون هماجون انشالله که اصلا نیاز نباشه به عکس رنگی و همین ماه نی نی گلت از پیش خدا بر میگرده توی دلت
هما
8 آذر 93 12:26
مامانی
پاسخ