عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

چهل روزگیت مبارک

1393/7/28 11:53
نویسنده : مامانی
2,837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیرضای مامان

فدای نگاهت بشم عزیزم خیلی دلم هواتو کرده با اینکه لحظه به لحظه کنارمی.... امروز چهل روزه که شدی همه زندگیم شدی .... شدی قسمتی از روز و شبم ... روز و شب که نه شدی تمام وقتم شدی پاره تنم.... امروز قراره ببریمت حمام چله.... الانم ناز کنار بخاری خوابیدی و مامانی امده که امروز را برات ثبت کنه.... پسرم همه وجودم خیلی دلواپستم با هر گریت بغض میکنم با هر نگاهت می خندم با هر خندت جون میگیرم فدات بشم عزیزم دیروز بردمت دکتر که اقای دکتر شما را وزن کرد و گفت رشدت خیلی خوب بوده ماشالاه چهار و نیم کیلو شده بودی دو تا لپ خوشکل داری که من همه اش میبوسمش فدات بشم پسرممممم.... متاسفانه کولیک داری و خیلی اذیت میشی منم شب تا صبح دل کوچولوتو ناز میکنم تا کمتر اذیت بشی... پسر نازم همیشه تا ابد سالم باش قربونت برم مامانیمحبتمحبت

یه سری عکس برات میذارم ادامه مطلب تا یادگاری برات بمونه

 

ببین چقدر ناز خوابیدی

 

این لباس گرم را که تنت کردم اولش خندیدی

بعد این شکلی شدی ولی یه کم که گذشت خونه را گذاشتی روی سرت تا  درش بیارم

اینجا هم داری زور میزنی کلاهت را برداری از کلاه و لباس گرم بدت میاد

این عکسم مال همین الانه که خیلی ناز خوابیدی

 

فدای شکل ماهت بشم من

خیلی دوست دارم پسرم

بعدا نوشت:

عزیزم الان از حمام امدی و ناز خوابیدی عکسهای بعد از حمام چله ات:

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان و باباي محمدباقر
28 مهر 93 11:57
ماشاالله به این پسر خوشگل... یه بوس شیرین از طرف من یادت نره...
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتما
نی نی عکس
28 مهر 93 14:40
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/
مامانی
پاسخ
ممنون از لطفتون
سیما
12 آبان 93 0:25
ماشااله چقدر نازه خدا براتون حفظش کنه برای منم دعا کنید این روزارو تجربه کنم.
مامانی
پاسخ
ممنونم سیما جون انشالله که به زودی زود مامان میشی و بهترین حس دنیا را تجربه میکنی گلم