عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

نوبت دکتر و سونو و ازمایش

1393/5/28 13:17
نویسنده : مامانی
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم خوبی مامانی؟ ببخشید یکم دیر شد بیام برات بنویسم هفته پیش چهارشنبه رفتم دکتر که صدای قلب خوشکلت را گذاشت و شکمم را معاینه کرد و گفت خدا را شکر رشد شما خیلی خوب بوده و بعد هم بهم گفت اگه استراحتت را ادامه بدی انشالله میتونی تا هفته سی و هشت هم برسی ولی وقتی بهش گفتم در طول روز چند بار انقباض دارم یکم اخم کرد و گفت خیلی احتیاط کن.... بعد هم برام سونو نوشت که اورژانسی انجام بدم با بابایی رفتیم با پارتی بازی یکی از دوستام نوبت سونو گرفتیم و رفتم عزیز دلم را دیدم خدا را شکر حجم مایع کیسه اب که کم شده بود نرمال شده بود که کلی خوشحال شدم ولی پسرم مگه قرار نبود تپلی بشی؟ وزنت کلی شوکه ام کرد من فکر میکردم حداقل 2200 باشی ولی فقط 1950گرم بودی و دقیقا سی وسه هفته و سه روزت بود خیلی نازاحت شدم برای وزنت ولی هم دکتر سونو و هم دکتر خودم گفتند خیلی خوبه و این وزن نرماله برای این سن حاملگی ... از این به بعد قول بده بیشتر تپلی بشی که اگه خدایی نکرده قرار بود زود دنیا بیایی وزنت خوب باشه.... راستی امپول بتا هم برای تشکیل ریه هات برام تجویز شد که چهارشنبه و پنج شنبه زدم و الان از بابت ریه هات خیالم راحته راحته .... خدا را به خاطر این که به این هفته ها رسیدم شکر میکنم و امیدوارم حداقل دو هفته دیگه هم طاقت بیاریم تا به موقع دنیا بیایی .... خیلی دوست دارم پسر گلممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)