عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

نوبت دکتر

1393/5/22 15:54
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملی گلم خوبی مامانی؟ اگه بدونی مامانی چقدر عاشقته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزدلم امروز عصر نوبت دکتر داریم برای چکاب ماهانه البته زمانش هفته پیش بود که دکتر نیومد و موند برای امشب خیلی دوست دارم عزیزم ... چند روزیه تکونات اروم شده و دیگه مثل قبل دلمو کلی قلمبه نمیکنه خیلی برات نگرانم ولی بخاطر اینکه برای سلامتیت بده که بریم بیرون هیچ جا نرفتم تا امروز که نوبت دکتر دارم برم بهش بگم چرا گلم اروم شده؟؟؟ عزیزم انفباضای بد هنوز هم میاند سراغم ولی خدا را شکر نامنظم هستند و توی اینترنت نوشته بیخطرند و بهشون قدیما ماه درد میگفتند امیدوارم این چند روز باقیمانده هم به خیر بگذره و به موقع بیایی بغلم عزیز دلم.... بعدا میام میگم رفتم دکتر چی شد..... خیلی دوست دارم عزیز دلممحبت
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان و بابای مانی جون
22 مرداد 93 17:21
انشالا که زود زود میاد مامانی
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم دعا کن به موقع بیاد