عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

دکتر

1393/2/15 9:11
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی؟ توی دلم جات خوبه؟ بهت خوش میگذره جوجه من؟ دیروز بعد از نوبت دکتر ماهانه داشتم و تا بابا یی از سر کار اومد رفتیم دکتر... مامانی من زحمت کشیده بود و زودتر رفته بود نوبت گرفته بود برای همین زیاد معطل نشدم و زود نوبتم شد جواب ازمایش غربالگری مرحله دومت را دکتر دید و خدا را شکر گفت همه چی خیلی عالیه...بغل بعدشم رفتم روی تخت خوابیدم و صدای تپش قلب عشقم را برام گذاشت کلی ذوق کردم برای داشتنت عزیزم برام سونوگرافی هم نوشت که گفت باید هفته دیگه برم ... خیلی ناراحت شدم اخه فکر می کردم میگم همین هفته برو کلی برای دیدنت ذوق کرده بودم ولی الان باید یک هفته بیشتر منتظر بمونم.... بعدش رفتیم و برای دوشنبه هفته بعد نوبت سونو گرفتیم ... خدا را شکر میکنم که این روزها را میبینم  و تو با منی ... اگه تو را نداشتم کلی غصه میخوردم ولی الان خیلی خوشحالم عزیزم.... مواظب خودت باش و خوب توی دل مامانی رشد کن عسلمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرتضی
15 اردیبهشت 93 9:35
با سلام به منظور افزايش بازديد کنندگان و همچنين افزايش رتبه گوگل و الکسا لطفا ما را با نام نرم افزار حسابداري قرض الحسنه بايوتک" و آدرس www.biotechsoft.ir در پيوند هاي وبلاگتان معرفي نماييد سپس اطلاع دهيد تا شمارا لينک کنيم با تشکر گروه نرم افزاري بايوتک
مامان النازي
15 اردیبهشت 93 17:50
خداروشكر همه چي خوبه مراقب خودت و ني ني گلت باش
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتما
پرتو
18 اردیبهشت 93 11:56
خدا رو شکر عزیزم انشاالله بقیه راه و به سلامت بگذرونی دوستم
مامانی
پاسخ
ممنونم پرتوی عزیزم انشالله که برای تو هم همه چی خوب پیش بره و خیلی زود خبر بارداریت را بخونم گلم
مامانی
18 اردیبهشت 93 19:42
سلام انشالله ب سلامتی/ دخترمنم دوماهشه ادرینا جوون/ب وب منم بیا ولینک کن منو دوستم مواظب خودت باش
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما