عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

رویای زیبای شبانه

1393/2/7 11:05
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی کوچولوی نازم؟ اگه بدونی چقدر عاشقتم.... دیگه مثل روزای اولی که تکوناتو حس میکردم تکون نمیخوری و من همه اش نگرانتم ... برای سونو هم باید کلی دیگه صبر کنم تا دکتر بفرسته... خیلی دلتنگتم... دیشب توی خواب دیدمت .... بغلت کرده بودم و بهت شیر میدادم وای چقدر خواب شیرینی بود هیچوقت نمیخواستم بیدار بشم ... وقتی بیدار شدم دلم شکست که چرا خواب بوده دوست داشتم تا اخر دنیا خوابم ادامه داشت  و تو را بیشتر می دیدم .... خیلی بی تاب اومدنتم... خواهش می کنم مامانی را تنها نذار خوب رشد کن و بزرگ شو بعد هم سالم و سلامت بدو بیا بغلم.... خیلی دلم میخواست بدونم دخمل طلایی یا پسر بلا؟ ولی دکتر گفت قبل هفته بیست سونو نمیفرستم.... امروز 18 هفته تموم میشه و فردا وارد هفته 19 میشیم و یکشنبه دیگه نوبت دکتر دارم تا برام سونوگرافی بنویسه ... الهی مامانی قربونت بشه مواظب خودت باش و خوب رشد کن عزیزدلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ایدا
7 اردیبهشت 93 15:28
تا چشم بهم بگذاری این روز ها تموم میشه و عزیز دلت رو می بینی. شما فقط استراحت کن مهربون
مامانی
پاسخ
ممنونم ایدای عزیزم که همیشه با پیامهات بهم دلگرمی و امید میدی
ضحی
10 اردیبهشت 93 13:21
سلام عزیزم خوبیییی؟ نی نی گلمون خوبههه؟ دقیقا این حسی که میگی منم دارم لحظه شماری میکنم تا این روزا بگذرن و کوچولوم بیاد بغلم انشالا که این چند ماه باقیمونده هم بخوبی تموم میشه و این انتظار با پایان میرسهههه واسه منو پسری هم دعا کن که تا تهش خوب پیش بریم راستی دکترت کی هست الان؟ من احتمالا از این به بعد برم پیش مینو موحدی و واسه زایمانمم پیش خودش باشم ... دکتر مرجان حقیقتم شنیدم خوبه ولی بیمارستان بهارستان عمل میکنه انشالا یه روزی وبلاگت پر بشه از عکسای خوشگل نی نیت التماس دعا
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم انشالله که تموم این روزهای پر از استرس و سختی به خوبی سپری بشه و نی نی هامون را سالم و سلامت بغل کنیم .... عزیزم من اول پیش دکتر قاسمی میرفتم ولی بعد از خونریزی و بستری شدنم میرم پیش دکتر اعتمادی فر چهارراه قصر مجتمع قصر مطبشه ... خاله و زنداییم پیشش بودند خیلی راضی بودند اونا بهم گفتند برم پیشش و واقعا هم بعد از اینکه رفتم لک بینیم قطع شد و وضعیتم خیلی بهتر از قبل شده... راستی دکتر اعتمادی فر بیمارستان سینا زایمان میکنه