عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

دلتنگی ها

1393/1/30 10:28
نویسنده : مامانی
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم سلام عمرم سلام کوچولوی نازنینم الهی مامانی فدای شما بشه خیلی دوستت دارم و عاشقت شدم مخصوصا از وقتی توی دلم تکون میخوری من بیشتر حس میکنم که هستی و هر لحظه اش فقط خدا را شکر میکنم و دعا میکنم برای همه دوستام تا این لحظه را تجربه کنند...میدونی امروز چه روزیه؟ امروز روزیه که اگه اون بار پیشم مونده بودی دنیا میومدی و انتظارم برای دیدنت تموم میشد اما عزیزم فقط و فقط خدا را شکر میکنم که تو هستی چون اگه نبودی اون موقع مامانی کلی غصه میخورد عزیزم بهم قول بده خوب رشد کنی و بزرگ بشی تا مامانی خوشحال باشه خیلی دوستت دارم عزیز دلم اون بالاها واسه همه اونایی که نی نی ندارند هم دعا کن تا خدا نی نی هاشونو بفرسته پیششون قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamanenini
30 فروردین 93 10:30
سلام بر بهترین خلقت خداوند.روزتون مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
ایدا
1 اردیبهشت 93 11:39
مادرانگیت مبارک دوست نازنینم... از تک تک لحظه هات لذت ببر خانمی... الهی این چند ماه باقی مانده هم بسرعت و با ارامش برات طی بشه و عزیز دلت رو در آغوش بگیری.. عکس هاشو برامون بگذاریم و ما کلی براش ذوق کنیم و قربان صدقه اش بریم
مامانی
پاسخ
ممنونم ایدای عزیزم واقعا قلب مهربونی داری از ته قلبم ارزو میکنم سال دیگه تو هم مادر باشی و نی نی با اومدنش قشنگترین کادو باشه برات
nasim
4 اردیبهشت 93 21:04
مهتاب جونم هنوز معلوم نیست جنسیت نی نی گلمون چیه؟خیلی خوشحالم که همه چیز رو به راهه بووووووووووووس
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم هنوز مشخص نیست دکترم گفت هفته 20 میفرسته برای سونو... خودمم خیلی دوست دارم بدونم چیه