عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

اولین حس بودنش

1393/1/27 18:56
نویسنده : مامانی
144 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکر باورم نمیشه همین الان که من دارم تایپ میکنم یه موجود کوچولو داره توی دلم تکون میخوره و من برای اولین بار فهمیدم که هستی و داری رشد میکنی.... توی این چند روز چند بار این تکونا بود ولی فکر میکردم مال روده است اما الان قشنگ داری وول میخوری....... وای که چه حس خوبیه .... خدایا این نعمت را به همه دوستای منتظرم هم هدیه کن .... اشکم در اومده .... عزیزم شما الان دقیقا 16 هفته و 3 روزه هستی که برای اولین بار بودنت را باور کردمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرتو
27 فروردین 93 19:08
الهی هزاران مرتبه شکرررررررررررررررررررر خدایا شکرت ، عزیزم خیلی خوشحال شدم حسابی از تکونهاش لذت ببر و باهاش صحبت کن انشاالله به سلامت و به موقش به دنیا میاد عزیزم الهی آمین
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله به همین زودیا خودت این حس قشنگ را تجربه کنی