عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

هر دم از این باغ بری می رسد.......

1392/12/13 14:45
نویسنده : مامانی
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم و سلام به جوجه کوچولوم که همه فکر و زندگیم شده برای اون...

دیروز با جواب ازمایش جدید رفتم پیش دکتر جوابش هم خوب بود هم بد.... خوب این که خدا را شکر خون و کشت منفی بود و بد اینکه عفونتا تبدیل شده به شن ریزه و باید اب زیاد بخورم که تبدیل به سنگ کلیه نشه و با این تهوع شدید من حتی تو خوردن یه لیوان آب هم موندمناراحت

از حال و اوضاعم هم این که تهوع شدید دارم و از دیشب پای دلم درد میکنه و این من را خیلی نگران کردهناراحت همیشه فکر می کردم اگه قلب نی نی تشکیل بشه دیگه استرس و نگرانی ندارم اما انگار این نگرانی همراه همیشگی مادره و تمومی نداره....دعام کنید مهربونا....

خدایا خودت مواظب نی نی من و همه نی نی ها باش و هرکس آرزوی نی نی داره دامنشو سبز کن(آمین)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محیا(ارام جانم)
13 اسفند 92 15:08
کـــــــــــــــــــــاش داشــــتــــنــــــــت هــــم بــه راحـــــــــــــتــــــــی دوســـــــــت داشــتـنـــت بــــــــــــــود….
مامانی
پاسخ
پرتو
13 اسفند 92 15:12
چاره ای نیست عزیزم باید تا میتونی آب بخوری میدونم خیلی سختته ولی الان باید به خاطر فرشتت از خود گذشتگی کنی تا انشاالله سالم و به موقش به دنیا بیاد ، خدا رو شکر که مشکلی نیست و هیچ موقع هم نباشه آمین ، مواظب خودت و نینی باش عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم اره الان دارم همینکار را میکنم دعام کن دوستم
مامان جانان
13 اسفند 92 15:26
سلام مامان عزیز، نگران نباش منم تو این دوران سنگ کلیه داشتم و عفونت داشتم و دندون عقلمو کشیدم و تهوع داشتم اما به لطف خدا و دکتر حاذقم تا حالا که دارم وارد هفته 35 میشم نازگلکم سلامت و خوبه. خودم درد داشتم ولی استراحت کردم و برنامه ریزی غذاییم کم و پیوسته خوردن بوده و هرچی که میل داشتم نه هر چی که اصرار داشتن. منم تا ماه 4 تهوع داشتم شیر نتونستم بخورم ولی دکترم می گفت نخور اگه اذیتت می کنه به جاش سایر لبنیات رو جایگزین کن. خدا رو شکر از دکترم که خدا لطف کرد نصیبم کرد راضی ام خیلی همراهم بود نه دکترم.
مامانی
پاسخ
وای چقدر سختی کشیدی عزیزم .... انشالله که این چند هفته اخر هم به خوبی بگذره و دختر نازتو به اغوش بکشی
ایدا
14 اسفند 92 11:04
سلام خانمی. تا میتونی استراحت کن. اول صبح قبل از این که از جات بلند شی یکی دو تا دو نه بیسکوییت ترد بخور و یکم تو رختخواب بمون بعد بلند شو. آب زیاد هم خودش تهوع میاره ولی باید بخوری دیگه. تو مقاطع مختلف بخور ولی کم کم بخور که اذیتت نکنه. نگران هم نباش اون که داده خودش هم ازش مراقبت می کنه
مامانی
پاسخ
درسته ایداجان الانم دارم مجبوری همین کارا انجام میدم ولی همه اش دعا میکنم این روزا بگذره
nasim
16 اسفند 92 13:07
مهتاب عزیزم نگران نباش من تا آخر ماه 4 تهوع داشتم تا جایی که هیچ وزنی نگرفته بودم و نگران از اینکه نکنه نی نی رشد نکرده باشه اما خدارو شکر همه چیز خوب بود.نگرانی هم که فکر کنم خاصیت مادر شدنه چون همیشه یه جوری واسه یه چیز خاص نگرانی.مراقب خودت باش خودت و نی نی ات رو میسپارم به خدااااااااااا
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم من بیشتر نگرانیم بخاطر عفونت و کلیه هام هستند میترسم که به نی نی اسیب بزنه ولی امیدم و توکلم به خداست مرسی دوستم
مامانی ساره
19 اسفند 92 22:50
نگران نباش خانومی، انشاءالله که نی نی هیچ مشکلی نداره، این نگرانیا عادیه بارداریه و نگرانی هاش غصه نخور و به خودت برس راستی خوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سر بزنین
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما سر می زنم
ایدا
20 اسفند 92 8:28
خانمی چطوری؟!! بهتر شدی؟خیلی وقت بود ازت خبر نداشتم... ایشاالله که همه چی روبه راه باشه
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم روز و شبهام پر شده از نگرانی و استرس ... حس میکنم از تحمل من خارجه دعام کن گلم