عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

بدون عنوان

1392/10/19 17:49
نویسنده : مامانی
143 بازدید
اشتراک گذاری

یادش بخیر اون روزای اولی که این وبلاگ را درست کردم و توی ماه اول اقدام بودم همه اش مینوشتم وای دلم درد میکنه وای کمرم درد میکنه ... یعنی من حامله ام؟؟؟ یادش بخیر اون روزا چه حال و هوایی داشتم با اینکه فقط چند ماه گذشته انگار سالها برام گذشت چقدر سختی کشیدم توی این مدت ... انگار همه حس و حال و هوام رفت... چقدر سال بدی بود امسال برای من ... بعد عید بود که مامان بزرگم که عاشقش بودم پر کشید و رفت 4 ماه بعدش باردار شدم و یکم اروم شدم از غصه که بعد از دوماه شکستم و بعد از اون درد و سقط و انتظار.... چقدر سخت گذشت این مدت.... الان اجازه دارم به دوباره شروع کردن فکر کنم ... شاید اینبار برای همیشه شادیم دوام داشته باشه.... نمیدونم چی شد یاد اونروزا افتادم شاید به خاطر اینه که دکتر گفته میتونید برای داشتن نی نی تلاش کنید ... اون ماهی که من مامان شده بودم از روز 19 سیکلم دردها و علائمم شروع شده بود سینه درد و کمر درد و تیر کشیدنای پای دل.... نمیخوام تلقین کنم ولی احساس میکنم همه اون علائم دوباره به سمتم اومدند .... شاید یه خیاله ولی خیال داشتن یه بچه قشنگترین خیال زندگی آدمه .... نمیدونم این 19 سیکل چه اصراری داره که من را همه اش یاد اونروزا بندازه .....  تا مطمئن نشم امیدوار نیستم حتی اگه بیبی چک بزنم و مثبت هم بشه بازم شاد نمیشم و بازم اگه برگه ازمایشم هم مثبت باشه بازم نمیتونم خوشحال باشم ....شادی من فقط وقتی هست که صدای قلب پاره تنم را بشنوم  .... الهی به امید تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الناز
21 دی 92 0:56
الهي اميييييييييين عزيزم ايشالاه زودي صداي قلب پاره تنتو بشنوي
مامانی
پاسخ
ممنونم دوست خوووبم
ایدا
21 دی 92 10:18
انشاالله که خدای مهربون آرزوت رو در تقدیرت و به خیر و صلاحت قرار بده. انشاالله که همین ماه نی نی نازت دلت رو محکم چسبیده باشه. انشاالله که همین روزا بیای و خبر نی نی رو برامون پست کنی. انشاالله که هیچ وقت دیگه روی چیزایی رو که تجربه کردی رو نبینی.انشاالله که سال دیگه لبت همش به خنده باشه!!
مامانی
پاسخ
ممنونم ایدا جووونم همه اینا ارزوی منه برای تو و دوستایی که مثل من و تو منتظرند عزیزمممم
ضحی
21 دی 92 17:29
سلام عزیزم ... خوبی؟ میدونم چه حسی داری ... دقیقا منم این احساساتو تجربه کردم انشالاااااا که بزودی زود روزی برسه که بیای و از شنیدن ضربان قلب نازنینت بنویسی واسه منم دعا کن که هفته آینده صدای قلب کوچولومو بشنوم
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوووبم انشالله که هفته اینده بیام وبلاگت و یکی از قشنگترین خبرهای خوب زندگیمو بشنوم شاید باورت نشه ولی مثل یه خواهر همیشه به فکرتم و برات دعا میکنم انشالله صدای قلب نی نی تو میشنوی گلم
مامان منتظر
21 دی 92 20:47
سلام خانومی اصلا نگران نباش و بهش فکر نکن منم مثل شما دو ماه بعد از عید یه سقط بد داشتم که نزدیک بود بمیرم ولی خداروشکر به خیر گذشت و الان هم که بعد 6 ماه دوباره حامله شدم خدا بزرگه به خودش توکل کن حتما نتیجه میگیری
مامانی
پاسخ
وای جدی میگی عزیزم؟ خدا را شکر ممنونم که بهم امید میدی انشالله اینبار نی نی سالم و سلامت بیاد بغلت
ایدا
23 دی 92 11:46
خانمی خوبی؟!! همه چی مرتبه؟!!
مامانی
پاسخ
سلام ایداجون ممنون بد نیستم میگذرونیم
پرتو
24 دی 92 10:59
انشاالله عزیزم همون طوری که میخوای برات پیش بیاد ولی اصلا ناراحت و نگران نباش چونکه خدایی هست و دستای هیچ بندش و خالی بر نمیگردونه فقط سرمایش کمی صبوریه گلم
مامانی
پاسخ
حتما همینطوره عزیزمممم ممنون انشالله برای تو هم همه چی عالی پیش بره