عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

دکتر

1392/10/14 12:23
نویسنده : مامانی
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبی که همیشه میاند و سر میزنند و با نظراتشون من را کلی خوشحال میکنند

امروز بلاخره دکتر اقای همسر رویت شد شاید مصلحت همین بوده که کار  ما افتاد بعد از 4 روز تعطیلی و دکتر نبود تا این ماه نی نی نیاد ولی اقای دکتر داروهای جدیدی دادند و گفتند دیگه نیازی نیست منتظر باشید و می تونید نی نی را دعوت کنید بیاد ....

اما فکر نکنم این ماه دیگه بشه انشالله هرچی خدا صلاح بدونه!!! من دیگه گلایه ای ندارم همه چیز را میسپارم به خدا انشالله خود خدا هرچی خیره و صلاحه برامون فراهم کنه ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پرتو
14 دی 92 12:38
الهی آمین عزیزم ، بهترین کار و میکنی مطمئن باش خدا صلاح بنده هاش و بهتر از ما میدونه ، انشاالله به زودی فرشتت و میفرسته توی دلت
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزمممم حتما همینطوره انشالله خدا فرشته تو را هم زودی میفرسته توی دلت
مامان الناز
15 دی 92 0:37
ايشالاه عزيزم
مامانی
پاسخ
مامی پوریا
15 دی 92 13:51
امیدارم به زودی زود مامان بشی عزیزم و خدا یه نی نی گل بهت هدیه بده...
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزممممممممم
تازه مامان
15 دی 92 22:52
سلام عزیزم خوبی؟ امیدت رو از دست نده و ناشکری نکن و هیچ وقت هیچ چیز رو از خدا به زور نخواه که تا خودش نخواد هیچ نطفه ای بسته نمیشه ایشالا به زودی قسمت تو هم میشه و نی نی خوشکلت رو تو بغل میگیری
مامانی
پاسخ
ممنونم مامانی مهربون ... خودم هم به همین نتیجه رسیدم واسه همین از خدا میخوام هروقت خودش صلاح میدونه بهم نی نی بده
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
16 دی 92 0:50
انشاالله گلم((برات بهترین ها رو از خذا میخوام))
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزمممممم
ایدا
16 دی 92 10:28
خدا رو شکر عزیزم!! ایشاالله ماه دیگه نی نی گلی میاد پیشت!!
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزممم انشالله نی نی تو هم همین ماه بیاد توی دلت
ضحی
17 دی 92 17:42
سلام مهتاب جون‌خوبی عزیزم؟ از خدا واست بهترینها رو آرزو میکنم و امیدوارم بزودی زود نی نی نازت بیاد تو دل مامان مهربونش و نه ماه اونجا خونه کنه آمین
مامانی
پاسخ
ممنونم ضحی جون انشالله نی نی ناز تو هم تا آخر راه باهات باشه سالم و سلامت آمین
mona
22 دی 92 16:42
عزیزم من وبتو خوندم برات ارزوهای خوب دارم .من عاشق اسم مهتابم اخه اسم خواهرم هم مهتابه.من این لحظاتو درک میکنم تا میتونی سوره والعصر بخون.منتظر خبرهای خوبم
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوووبم ممنونم وافعا ازت اسم تو هم خیلی زیباست امیدوارم خدا درسا خانمتو برات حفظ کنه