عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

ختم قرآن برای سلامتی نازنازیم

1392/6/4 12:37
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشکل و ناز من الهی مامانی قربون اون قد و بالات بره که عاشقت شدم

عزیزم دیشب با بابایی رفتیم مطب دکتر تا برای هفته دیگه نوبت بگیرم منشی خانم دکتره گفت که واسه دو ماه دیگه نوبت داره منم ناراحت شدم گفتم خانم من باردارم گفت هر موقع خواستی بیایی ساعت 3 بیا منم ذوف زده شدم و هفته دیگه میرم که ببینمت و صدای قلبتو بشنوم و خیالم راحت بشه عزیزدلم

راستی واسه سلامتی تو ختم قرآن نذر کردم امیدوارم سالم و سلامت به دنیا بیایی و بزرگ بشی دورت بگردم عزیزدلم

خیلی خیلی دوست دارمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هما
8 شهریور 92 11:53
قبول باشه قرآن مطمئن ترین بیمه واسه سلامتی نی نی هست.
خانمی من لینک کردم .

---------------------------------------------
سلام هماجونم ممنونم عزیزممممم بارداریت مبارک انشالله نی نی سالم بیاد توی بغلت