عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

اولین دکتر نی نی نازم

1392/6/2 0:11
نویسنده : مامانی
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمممممممم خوبی قربون شکل ماهت برم؟؟؟؟ فدات بشم من که همیشه نگرانت هستم

مامانی من دیروز برای اولین بار رفتم پیش خانم دکتر برام ازمایش و سونو گرافی نوشت و بهم گفت باید فولیک اسیدتو 5 میل بخوری نه 1 میل ....

عزیزممم خیلی نگرانتم امشب همه اش دلم درد میگیره خواهش میکنم مواظب خودت باش و توی دلم بمووون تا این نه ماه بگذره و بیایی پیشم عسلمممم

نمیدونی چقدر هرروز برات دعا میکنم کارم شده فقط خوندن دعا و ایت الکرسی واسه سلامتی تو عزیزدلم

دیگه همه دنیای من شدی تو قربونت برم

خواهش میکنم محکم محکم توی دل مامانی بمون و قول بده مواظب خودت باشی کاش میشد این دوهفته زود بگذره تا بتونم برم سونوگرافی و از سلامت تو مطمئن بشم

عزیزم تو که پاک و معصومی واسه همه اونایی که منتظر نی نی هستند دعا کن تا خدا زود زود فرشته های اونا را بهشون بده

قربونت برم  قول بده مواظب خودت باشی خیلی خیلی خیلی دوست دارم عزیزمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)