عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

این روزهای ما

1392/12/3 9:37
نویسنده : مامانی
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازنینم.... امیدوارم حالت خوب خوب باشه و خوب بزرگ بشی.... تازگیا خیلی بی حوصله شدم تمام مدت روز یا خوابم یا حوصله ندارم.... برعکس تمام دوران زندگیم که شب زنده دار بودم شب هم فوقش تا 11 دوام میارم و زود خوابم میبره... از خونه بیرون نمیرم.... سرکار نمیرم ....کلا احساس خستگی دارم...ولی من به خاطر تو عزیزدلم همه سختیا را تحمل میکنم... تو فقط قول بده سالم باشی و خوب بزرگ بشی و مامانی را تنها نذاری عزیزمم... خیلی دوستت دارم عشقمقلب

پ.ن:پرتو جون دوستم من نمیتونم توی وبلاگت نظر بذارم همه اش عکش قلب میاد روی نظرات و نمیشه نظر گذاشت گلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرتو
3 اسفند 92 11:08
انشاالله که این فرشته کوچولو خوب داره رشد میکنه و به سلامت به دنیا میاد عزیزم ، اشکالی نداره این حالتها همه طبیعیه و زودگذر دوستم امیدوارم خدا این فرشته ناز و براتون سالم و سلامت حفظ کنه آمین . عزیزم اون قلب مال موس هستش با همون کلیک کنی میتونی نظر بزاری
مامانی
پاسخ
ممنوونم عزیزم برام دعا کن همه چیز خوب پیش بره
الهه
3 اسفند 92 21:05
سلام به به قالب عوض کردی.ببخشید مامان عزیز نی نی خوبه؟؟
مامانی
پاسخ
ممنووونم عزیزم انشالله خوب باشه دوستم
ایدا
4 اسفند 92 9:12
سلام سلام. دلم برات یه ذره شده بود. خوبی خانمی؟!! ایشاالله که صحیح و سالم و بی دردسر میاد بغلت نی نی خوشگلت. خدا رو صد هزار مرتبه شکر که انتظار و نگرانیهات به آخر رسید مامان خوشگل مهربون
مامانی
پاسخ
سلاااااااام منم دلم برات یه ذره شده ممنونم عزیزم انشالله به همین زودیا نی نی خودت سالم و سلامت میاد بغلت
الهه
4 اسفند 92 9:26
خداروشکر.وااااااااااای نذاراین شکلک رودلم برد.
مامانی
پاسخ
چشممممم گلم