عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

بدون عنوان

1392/11/23 17:34
نویسنده : مامانی
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوب و گلم

امروز صبح رفتم برای شنبه عصر نوبت سونو گرفتم.... تمام این دو هفته یک طرف این سه روز یه طرف دیگه.... کاش زودتر بگذره و نی نی باشه .... همه اش حس میکنم نی نی هست...حالت تهوع دارم ... و خیلی علائم بارداری که دفعه قبلی ازشون خبری نیود.... امیدم فقط به خداست و دعاهای شما.....لطفا برام دعا کنید خیلی به دعاهاتوووووووون نیاز دارم......

خدایا به همه منتظرا فرزندان خوب و صالحی عنایت کن..... الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرتو
23 بهمن 92 19:45
خیلی خوبه که علائم بارداری و داری عزیزم انشاالله که نینی گلت صحیح و سالم داره توی دلت رشد میکنه ، منتظرم شنبه بیای و خوشحالمون کنی دوستم ، برات دعا میکنم از ته قلبم
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزممممممم
مامان الناز
24 بهمن 92 0:44
امیییییییییییییییین عزیزم ایشالاه که نی نی هست امیدت به خدا باشه ایشالاه همه چی خیره بیا خصوصی
مامانی
پاسخ
مرسی گلمممم
مامان الناز
25 بهمن 92 19:44
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1پيام از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات ! ولنتاینت مبارک !
مامانی
پاسخ
یه دنیا ممنون ولنتاین شما هم مبارک
ایدا
26 بهمن 92 10:20
خدا جون زودی بیا و خبر بده!! من از دلشوره عنقریب سکته می کنم. بیا و خبر خوب بده!!!!
مامانی
پاسخ
خدا نکنه عزیزممممم چشممممم
مامان الناز
26 بهمن 92 16:34
الان شنبست و ساعت چهار منم منتظر يه خبر خوب از طرف تو ئم ايشالاه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزدلمممممممم