عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

بیبی چک دوم

1392/10/28 11:53
نویسنده : مامانی
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم واقعا از همتون ممنونم من امروز صبح زود دوباره بیبی چک گذاشتم البته یه مارک بهتر چون میگفتند مدی کور خطا زیاد داره اینبار rodes استفاده کردم که داروخونه گفت جوابش صد در صد درسته ... دقیقه اول خطش در حد محو بود جوری که به شوهرم گفتم منفی هست و اون بیبی چک خطا داشته ولی کم کم پررنگ شد وقتی کاغذش را خوندم دیدم نوشته بعد از سه دقیقه چک کنید که بعد از همون سه دقیقه خطش دومش کاملا مشخص بود و حتی از بیبی چک قبلی پررنگتر شده بود.... الان دیگه مطمئن شدم که نی نی اومده توی دلم خدارا بخاطر این نعمت هزاران هزار بار شکر میکنم اینم عکس بیبی چک امروز:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرتو
28 دی 92 11:56
تبریک مجدد عزیزم . مواظب خودت و کنجدت باش دوستم . التماس دعا
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزممممم چشم حتما
دریا
28 دی 92 12:55
سلام دوست عزیز...30 دیماه روز تولد یک سالگی رز گل منه اگه میشه یه لطفی بکن و بیا بهش تبریک بگو..خیلی ممنون...
مامانی
پاسخ
چشم عزیزمممممم تولدش مبارک
منتظر لطف خدا
28 دی 92 14:37
تبریک می گم عزیزمممممم ایشالا یه روز این اتفاق برای همه ی منتظرهای نی نی بیفته امیدوارم بارداری راحتی رو بگذرونی
مامانی
پاسخ
مرسی گلم انشالله بزودی تو هم نی نی بیاد توی دلت ممنون که سر زدی
پرتو
28 دی 92 21:46
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم این عید بر شما هم مبارک
الهه
29 دی 92 0:10
سلام عزیزم از نی نی سایت باهات آشناشدم.مبارک باشه.شما یه بار سقط داشتی؟حالابرنامه ات چیه؟میری زیرنظردکتر؟آخه منم میخوام برم اقدام گفتم بدونم .ممنون میشم بیای وبم نظربدی.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که سر زدی خوشحال میشم بتونم کمکت کنم
الهه
29 دی 92 12:50
سلااااااااااااام.ملسی اومدی جواب دادی انشالله که درسته وبارداری فقط دیگه رعایت کن استراحت مطلق.به دکتربگوبرات شیاف بنویسه. اصرارکن حتمابگیرخوبه.امیدوارم بیام ببینم عکس نی نی رو گذاشتی. لینک شدی.بوس.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم
هما
22 آبان 93 11:15
چه لحظه پر هيجاني
مامانی
پاسخ
فدات عزیزم