عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

1392/9/11 16:00
نویسنده : مامانی
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم و نی نی که قراره به زودی زود بیاد توی دلم.....

نی نی خوشکلم بازم قراره برم مشهد ولی تنهایی با مامانم و بابام........ بابایی نمیتونه بیاد و من از الان دلم واسش یه ذره شده...... هنوز بلیط نگرفتیم ولی اگه بلیط گرفتیم فردا انشالله میریم.......

من دوماه پیش که نی نی از پیشم رفت واسه اینکه غصه هام یادم بره رفتم مشهد و از امام رضا خواستم یه نی نی خوشکل از خدا واسم بگیره...... الان که دارم دوباره میرم میبینم امام رضا چقدر مهربونه که من را بازم دعوتم کرده تا برم اونجا و بازهم دعا کنم...... اگه قسمت باشه بازم قراره ماه بعدش از طرف محل کار بابایی برم مشهد میخوام برم از امام رضا بخوام دفعه بعدی که میرم اونجا تو نی نی نازنازی توی دلم باشی... امیدوارم به حق ضامن اهو خدا هرکی هر ارزویی داره براورده کنه الهی امین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الناز
12 آذر 92 1:10
عزيزم خوش به حالت كه اينقدر امام رضا ميطلبتد اميدوارم دفعه بعد كه ميري ني ني هم تو شكمت باشه ممنونم عزیزمممممم واسه امروز بلیط نگرفتیم دعا کن زود بلیط گیر بیاد بریم مشهد انشالله که تو هم هرچی از امام رضا میخوای بهت بده
آیدا
12 آذر 92 10:32
التماس دعا عزیزم ممنون ایدا جوووونم اگه قسمت شد و رفتم حتما گلم