عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

و اما ......

1392/9/4 14:44
نویسنده : مامانی
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازنازی من

ببخش که این مدت نتونستم برات بنویسم اخه اینترنتمون یه هفته بود قطع بود و هرچی هم زنگ میزدم درستش نمیکردند تا بلاخره امروز وصل شد....

نی نی نازم این ماه هم پری اومد ولی با چهار روز تاخیر همه اش میگفتم نکنه منم مثل بقیه ناخواسته مامان شدمسوال کلی بیخودی توهم زده بودمخنده رفتم بی بی چک زدم و دیدم منفی شد .....

شانسم نداریم ناخواسته حامله بشیمنیشخند

خلاصه الان پری هستم و دو تا پری که دکتر گفته بود صبر کنم میگذره ولی اقای همسر باید 40 روز دیگه قرص بخوره و این یعنی میشه پری بعدی که تموم شد برم واسه اقدام البته ایشالاه اگه خدا بخواد و جواب ازمایشا خوب باشه.....

انشالله خدا به هرکسی که ارزوی مادر شدن داره یه نی نی سالم بده و اگه منم لایق میدونه به منم بدهخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرتو
4 آذر 92 17:02
الهی آمین برای دعای قشنگت انشاالله به زودی همه منتظران نینی دامنشون سبز شه همین طور شما دوستم با اجازه لینک شدین
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزممممممم امیدوارم خدا خیلی زود دامن همه مامانای منتظر را سبز کنه
زمستون بهاری
5 آذر 92 15:04
مهتاب جونم دلم برات تنگ شده بود عزیزم.. ان شا الله که به زودی مامان بشی و نی نیت به سلامتی بیاد بغلت
مامانی
پاسخ
سلام عزیزمممممممم منم خیلی دلم برات تنگ شده انشالله که نی نی تو هم سالم و سلامت بیاد بغلت ممنونم که سر زدی دوستم بوووس