عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

بدون عنوان

1392/8/18 12:08
نویسنده : مامانی
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم

چقدر این روزا دیر میگذره ..... دیگه حتی نمیتونم واسه اومدنت تلاش کنم...... کاش اقلا توی اقدام بودم تا تو را زودتر دعوتت میکردم ....... چرا باید اینجوری باشه؟؟؟؟؟ چرا الان که باید توی اقدام باشم بابایی اجازه اقدام نمیده و میگه تا داروهاش تموم نشده اقدام بی اقدامگریه چرا من همه اش باید برای اومدنت تلاش کنم ولی تو دلت نمیخواد بیایییییییی

چقدر التماس خدا را بکنم ...... چقدر التماس بابایی را بکنم.......... چقدر التماس تو را بکنم....... خدایا مگه من ازت چی میخوام جز یه نی نی خوب و سالم ......

دلم شکسته ولی فقط خدا را شکر میکنم ....... من فقط خدا را دارم ..........

خدایا خودت پناهم باش خدایا خودت ارزوی همه ادما را براورده کن و به هرکسی ارزوی داشتن بچه داره یه بچه سالم و صالح بده الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیدا
20 آبان 92 10:59
گاهی صبر کردن به گرفتن نتیجه مثبت می ارزه خانمی!! هر چند که سخت ترین کار دنیاستتتتتتتتتتت ممنون عزیزم درسته انشالله که خدا خودش توان این صبر را بهم بده و نی نی ناز تو را برات حفظ کنه