عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

یه کوچولو درد دل

1392/8/4 14:06
نویسنده : مامانی
160 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی نازم بازم امروز دلم هوای تو را کرده نمیدونم چرا؟ اما نه میدونم بخاطر اینه که مامانت یکم حساسه ..... امروز که توی مطب دکتر نشسته بودم همه اش خانمای باردار میدیدم دلم اب میشد..... یه خانمی بود که دو ماهش بود یاد خودم افتادم که واسه ماه دوم رفتم دکتر و کلی ذوق داشتم و بعدش هم رفتم توی مطب و با ذوف و شوق دکترم برام ازمایش و سونو نوشت و من چقدر ذوق داشتم که برم واسه شنیدن صدای قلب عزیزترینمممممممم.....

وقتی پشت در مطب نشسته بودم صدای قلب بچه های کوچولو از توی دل مامانشو میشنیدم دلم آب میشد..... چقدر دلم تنگه برای داشتنت........ چقدر عاشقتمممم.......... چقدر تنهامممممممممم...... نباشی میمیرم......... چقدر دوستت دارممممم......... خدایا شکرت که زندگیم یه بهونه داره واسه ادامه دادن...... میخوام زندگی کنم به عشق روزی که تو را داشته باشممممم......

خدایا تنها پناهم تویی........ بی پناهم نکن....... خدایا شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)