عشق مامانعشق مامان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

ارزوی مامان

دلتنگی

1392/5/15 0:19
نویسنده : مامانی
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی عشق مامان نمیدونی چقدر دلتنگتم با این که هنوز حتی نیستی عین دیوونه ها شدم هر علامتی توی خودم میبینم ربطش می دم به تو عزیزم و میگم حتما تو اومدی پیشم واسه همین اینجوریم ...

ولی گلکم اینو بدون اگه بدترین دردها هم باشه و بدونم تو قراره بیایی پیشم من تحمل همشو دارم فدات بشم من که ارزوی شب و روزم شدی قربونت برم من

خیلی خیلی خیلی دوست دارم بیشتر از همه دنیا

عزیزم یا پنجشنبه یا جمعه عید فطر هستش من از خدا میخوام بهم توی این عید عیدی بهم تو رو بده من به خاطر خدا یک ماه روزه گرفتم از خدا توی شبای قدر تو رو خواستم و امیدوارم تو زود زود زود بیایی پیشم

قربونت برم من که نیومده عاشقت شدم

فدات بشم عزیزم قلبلبخندماچ

 

فعلا خداحافظت باشه عشق کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)